W restauracjach sieci KFC nadszedł czas prawdziwej, smakowej rewolucji! Od 26 lipca na wielbicieli sztuki kulinarnej Colonela Sandersa czeka wyjątkowa niespodzianka BRAZER - kurczak w nowej, grillowanej odsłonie.
Czy fani KFC gotowi są na taką rewolucję? Na ile kuszący okaże się smak nowości? Najlepiej świadczą o tym opinie, które udało się zebrać w zorganizowanej przez KFC akcji na fan page u marki jeszcze przed oficjalną premierą oferty BRAZER. Dzięki zaproszeniom pobranym ze strony można było złożyć w dowolnej restauracji KFC zamówienia na grillowaną nowość, niedostępną jeszcze w powszechnej sprzedaży.
Zainteresowanie tą akcją było ogromne. mówi Marta Skrzypczak, Brand Manager KFC. Nie mniej ucieszyły nas doskonałe opinie na temat nowej oferty, którymi dzielili się fani. Bez przesady mogę powiedzieć, że najczęściej używanym określeniem było: pyszne! Doceniono także różnorodność oferty, możliwość wyboru pomiędzy sycącą kanapką, Twisterem czy sałatką.
BRAZER to nowy wariant, doskonale znanego gościom KFC kurczaka zawsze świeżego, przygotowywanego ręcznie, tuż przed podaniem. Nowa oferta bazuje na delikatnej, grillowanej piersi kurczaka, marynowanej wcześniej w specjalnej mieszance ziół i przypraw.
W skład grillowanego menu wchodzą BRAZER kanapka przygotowana z chrupiącej ciabatty, z dodatkiem sałaty, soczystych pomidorów i sera cheddar, BRAZER Twister opiekana tortilla wypełniona świeżą sałatą, kawałkami pomidora z dodatkiem sosu pieprzowo-ziołowego oraz BRAZER sałatka przygotowana na bazie mixu sałat z kawałkami dojrzałych pomidorów, parmezanem i aromatycznymi ziołami prowansalskimi.
W dniu premiery oferty BRAZER KFC zdecydowało się na niestandardowe działania promujące nowe menu. 26 lipca 2011 roku wszyscy pracownicy AmRestu wyruszyli na ulice Wrocławia, aby informować o nowej ofercie, częstować BRAZEREM i rozdawać zaproszenia na grillową rewolucję w KFC.