Pizza Hut po raz kolejny zabiera swoich Gości w wyjątkową podróż kulinarną.
Tym razem będą oni mogli odwiedzić sześć krajów Europy i spróbować smaków typowych dla ich kuchni. To wszystko dzięki nowej ofercie Pizza Hut Pizze Europejskie , która właśnie rozpoczyna się w restauracjach.
Od kwietnia Pizza Hut oferuje swoim gościom sześć smaków pizzy o unikalnych połączeniach smaków. Łosoś, kiełbasa chorizzo, ser camembert z winogronami, ogórek kiszony czy sos tzaziki to tylko niektóre z nich. Wszystkie są charakterystyczne dla tradycji kulinarnej 6 państw Europy: Polski, Ukrainy, Francji, Hiszpanii, Grecji i Szwecji.
- Chcieliśmy, by nowe smaki pizzy w ramach oferty Pizze Europejskie były jak najbardziej urozmaicone, tak żeby nasi Goście mieli szeroki wybór składników, które do tej pory nie pojawiały się w naszym menu. Propozycja wprowadzenia pizz o tak oryginalnych smakach jest całkowicie unikalna i niespotykana nigdzie poza restauracjami Pizza Hut. powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut.
Sześć nowych smaków pizzy będzie dostępnych w restauracjach Pizza Hut przez cały okres trwania promocji (od kwietnia do lipca). Dodatkowo każdy z kolejnych dwóch tygodni promocji dedykowany będzie innemu krajowi. W tym czasie Goście restauracji będą częstowani przekąskami z wykorzystaniem tradycyjnych składników charakterystycznych dla danej kuchni, a kelnerzy dostarczą interesujących informacji na jej temat. Dodatkowo, na Gości restauracji czekają papierowe wydzieranki nawiązujące do tradycji i zwyczajów danego kraju, które umilą czas podczas oczekiwania na posiłek. Głównym punktem programu będzie pizza oznaczona flagą jednego z krajów, których dotyczy promocja.
- Dla naszych Gości będzie to wyjątkowa kulinarna podróż do wybranych krajów Europy. Z jednej strony wszystkie składniki charakterystyczne dla kuchni europejskich są w Polsce bardzo dobrze znane, jednak podane na pizzy stanowią całkiem nowe, unikalne kompozycje smakowe. Ten efekt zaskoczenia jest bardzo ważnym elementem całej promocji. Jednym z celów marki Pizza Hut jest bowiem stwarzanie naszym Gościom możliwości poznawania i próbowania nowych smaków i dzielenia się nimi z najbliższymi osobami. zaznacza Agnieszka Skarul.
W pierwszej połowie kwietnia (3-16.04) Goście Pizza Hut będą mogli poznać kulinarne inspiracje pochodzące ze Szwecji.
Głównym składnikiem Pizzy Szwecja, zgodnie z tradycją tego kraju, jest ryba. Łosoś w połączeniu z zielonym ogórkiem
i mozzarellą, podany na białym sosie z dodatkiem koperku to interesująca, łagodna kompozycja, której nie znajdziemy w żadnej innej restauracji.
Kolejne dwa tygodnie (17-30.04) będą dedykowane Hiszpanii. Pizza Hiszpania to propozycja dla amatorów ostrzejszego smaku. Składniki, takie jak słynna kiełbasa chorizo, pasta paprykowa i papryczka chilli nadają jej jaskrawoczerwonej barwy, podsycającej apetyt.
Z kolei od początku maja (1-14.05) w restauracjach Pizza Hut królować będzie Pizza Ukraina ze składnikami charakterystycznymi dla kuchni wschodnioeuropejskiej, takimi jak boczek, talarki ziemniaków czy ogórki kiszone.
Z całą pewnością pozycja ta spotka się z entuzjastycznym przyjęciem Gości, którzy przywiązanych do słowiańskich tradycji i smaków.
Podczas kolejnych dwóch tygodni (15-28.05) restauracje Pizza Hut wypełni francuski klimat. Wyjątkowa Pizza Francja oddaje to, co Polacy najlepiej znają i lubią w kuchni tego kraju. Kompozycja złożona z sera camembert, czerwonych winogron i regionalnej musztardy z dodatkiem ziół prowansalskich z całą pewnością ucieszy podniebienie niejednego miłośnika kuchni francuskiej.
Pizza Grecja to propozycja na pierwsze gorące dni przełomu maja i czerwca (29.05-11.06). Stanowi ona doskonałe połączenie dla osób, które nie potrafią zdecydować, co lubią bardziej: pizzę czy sałatki. Na Pizzy Grecja znajdują się bowiem składniki takie jak oliwki i ser feta, a dodatkowo świeża sałatka śródziemnomorska skomponowana z sałaty rzymskiej, papryki, czerwonej cebuli, świeżego ogórka i pomidorków koktajlowych.
Promocję Pizze Europejskie zamykają dwa tygodnie (12-25.06) dedykowane Polsce. Wszystkich odwiedzającym restauracje Pizza Hut w tym czasie kelnerzy zaoponują Pizzę Polska ze znajomymi składnikami: serem góralskim, kiełbasą myśliwską, cebulą czerwoną oraz.. suszonymi śliwkami.
Ofertę Pizze Europejskie od 10 kwietnia wspiera kampania radiowa emitowana w Radiu ZET oraz w ponadregionalnych i lokalnych stacjach, m.in. Radio ROXY, ESKA, ESKA ROCK, TOK FM, Radio PLUS, TOK FM, VOX FM, Złote Przeboje, WaWa
i Planeta. W maju będzie dodatkowo prowadzona kampania w internecie.
Autorem spotu radiowego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.