Nowa i atrakcyjna oferta ubezpieczeniowa dla klientów PKO BP

www.pkobp.pl | 16/12/2008 12:12

Posiadacze rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych SUPERKONTO, SUPERKONTO STUDENT, ZŁOTE KONTO I RACHUNKU PLATINIUM oraz klienci należący do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) mogą korzystać z szerokiej gamy ubezpieczeń w ramach umowy grupowego ubezpieczenia assistance dla klientów PKO BP przygotowanych we współpracy z Elvia Travel Insurance Company Głównym Oddziałem w Polsce (grupa Mondial Assistance).
Główne zalety ubezpieczeń oferowanych klientom PKO Banku Polskiego w ramach Umowy grupowego ubezpieczenia Assistance to:
szeroki zakres ochrony;
elastyczność ubezpieczenia są zróżnicowane pod względem zakresu ochrony i limitów przypisanych do poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych - dzięki temu klient sam może dopasować produkt do swoich potrzeb;
możliwość zwiększenia zakresu ochrony można zakupić nawet klika rodzajów ubezpieczenia;
atrakcyjne stawki od 1 do 4 zł miesięcznie, a w przypadku SuperUbezpieczenia Podróżnego tylko 30 zł rocznie (2,5 zł miesięcznie);
minimum formalności - przystąpienie do ubezpieczenia następuje w trakcie lub po podpisaniu umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub bieżącego;
automatyczna kontynuacja ochrona ubezpieczeniowa przedłuża się automatycznie na kolejne okresy ubezpieczenia, dzięki czemu Klient oszczędza swój czas;
łatwość zgłoszenia szkody (infolinia Centrum Alarmowego czynna 24 godziny na dobę przez cały rok).
W ramach nowej oferty posiadacze rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych mogą korzystać z następujących produktów ubezpieczeniowych:
SuperAssistance Zdrowie, Dom, Samochód obejmującego swoim zakresem m.in.: wizytę lekarską po zajściu nieszczęśliwego wypadku oraz w wyniku nagłego zachorowania, pomocy specjalisty w przypadku awarii sprzętu AGD, RTV, PC, pomoc specjalisty wykonującego tradycyjne usługi domowe, np.: ślusarza, hydraulika, elektryka, szklarza, dekarza, pomoc drogową;
SuperAssistance Zdrowie, Dom, Samochód PLUS obejmujące swoim zakresem szerszy zakres usług od wymienionych powyżej, takich jak np.: opieka nad zwierzętami domowymi, infolinia weterynaryjna oraz serwis Concierge (osobisty asystent);
SuperAssistance Zdrowie, Dom, Samochód VIP obejmujące swoim zakresem jeszcze szerszy zakres usług dostępnych w wymienionych powyżej pakietach w tym m.in. nowość na rynku assistance serwis informacyjny dot. natężenia ruchu i stanu dróg.
SuperUbezpieczenie Podróżne obejmujące ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków do sumy ubezpieczenia 15 000 zł, ubezpieczenie bagażu podróżnego gwarantujące ochronę w zakresie ponad 20 ryzyk oraz ubezpieczenie kosztów leczenia i pomocy w podróży.
Dla klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw przeznaczony jest pakiet SuperAssistance Biznes , który obejmuje m.in.: pomoc interwencyjną w sytuacji utraty lub zniszczenia ubezpieczonego mienia firmy, pomoc interwencyjną w sytuacji, gdy miejsce ubezpieczenia znajdzie się w stanie uniemożliwiającym prowadzenie działalności gospodarczej, pomoc interwencyjną w sytuacji awaryjnej polegającej na braku możliwości dostania lub wydostania się z/do miejsca ubezpieczenia, pomoc medyczną, pomoc w zorganizowaniu powrotu do firmy. Ubezpieczenia oferowane w ramach Umowy grupowego ubezpieczenia Assistance dla klientów PKO BP dostępne są we wszystkich placówkach banku.