KO Bank Polski rozszerzył funkcjonalność bankomatów wprowadził nowy sposób doładowania telefonów komórkowych na kartę.
Od dzisiaj posiadacze telefonów komórkowych na kartę sieci: Plus (Simplus, MixPlus, 36,6), Sami Swoi (również operator sieci Plus), Orange (m.in. POP, Orange Go, Nowe Orange GO) oraz Era (Heyah, Tak Tak) mogą doładować je w bankomatach PKO Banku Polskiego. Do tej pory za pomocą telekarty możliwość doładowania mieli wyłącznie posiadacze telefonów z kartą Plus.
Teraz doładowanie telefonu w bankomacie jest łatwe i wygodne nie trzeba wpisywać kodów w telefonie i wysyłać sms a. Transakcja jest natychmiast realizowana i potwierdzana wydrukiem z bankomatu. Proces doładowania telefonu komórkowego w bankomacie wygląda następująco:
* po wprowadzeniu do bankomatu karty płatniczej i numeru PIN (identycznie jak w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu) na ekranie bankomatu z polecenia wyboru typu operacji należy wybrać doładowanie telefonu ,
* na kolejnych ekranach klient wybiera operatora, kwotę doładowania oraz dwukrotnie wprowadza numer telefonu,
* doładowanie zostaje automatycznie wykonane, a klient otrzymuje wydrukowane potwierdzenie dokonania operacji.
Przy czym klienci Plusa mają teraz dwie możliwości doładowania telefonu w bankomacie online-owe i jak dotychczas z wykorzystaniem telekarty.
Usługa doładowania telefonu w bankomacie dostępna jest dla wszystkich posiadaczy kart bankowych. Klienci PKO BP oraz Inteligo nie ponoszą żadnych kosztów za dokonanie transakcji. Posiadacze kart wydawanych przez inne banki, za skorzystanie z usługi doładowania w bankomacie PKO BP zapłacą tylko wtedy, jeśli prowizja została przez ich bank przewidziana.
Dla klientów PKO BP korzystających z usług bankowości elektronicznej iPKO oraz dla klientów internetowego rachunku Inteligo jest to po możliwości doładowania bezpośrednio z rachunku kolejna forma doładowania telefonu online.