15/06/2009
utrzenka wprowadziła na rynek żelki w nowym, większym opakowaniu. Miśki Duuuża Paka 180g są już dostępne w sprzedaży. Miśki Jutrzenki to jedna z najdłużej obecnych na rynku marek w tej kategorii produktów. Żelki w kształcie różnokolorowych misiów o smaku owocowym są...
09/06/2009
Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce wprowadziły na rynek nową limitowaną wersję napoju sportowego Powerade o smaku mango. Od czerwca do września br. na rynku dostępna jest limitowana wersja napoju sportowego Powerade o smaku mango, skierowanego do osób aktywnych, identyfikujących się...
05/06/2009
Skoczyć ze spadochronem można samemu. Jazda na desce czy wyprawy rowerowe też mogą być jednoosobowymi sportami. Tylko co to za frajda? Do szalonych wyzwań potrzebujemy towarzystwa! Najlepsze imprezy to te z przyjacielem, pełne śmiechu i dobrej zabawy. Teraz nie może na nich zabraknąć...
04/06/2009
W czerwcu 2009 firma Lisner rozszerzyła swoją bogatą gamę sałatek o cztery nowe, niepowtarzalne pozycje - Sałatka kanadyjska z wędzonym pstrągiem oraz trzy sałatki śledziowe: z jajkiem, z pieczarkami i z czerwoną fasolą. Oryginalne połączenie składników pozwala uzyskać...
02/06/2009
Kiedy na dworze robi się coraz cieplej, przychodzi nam ochota na lekkie dania, bogate w witaminy. Sałatki przestają być tylko dodatkiem do głównego dania stanowią pełny, wyśmienity posiłek. Wystarczy odrobina fantazji, żeby przygotować coś zdrowego i pysznego. Białe mięso z...
28/05/2009
OSHEE (www.oshee.eu) to nowy napój izotoniczny na rynku polskim. Strategia produktowa obejmująca konceptualizację i pozycjonowanie marki, identyfikację wizualną i opakowanie oraz implementację produktu została zrealizowana przez firmę NEUMANNBROWN specjalizującą się we wdrażaniu...
Poprzednia strona
...
166
167
168
169
170
...
Następna strona