Powerade Mango - letnia edycja dla aktywnych

http://www.newss.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=4110&Itemid=1 | 09/06/2009 10:06

Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce wprowadziły na rynek nową limitowaną wersję napoju sportowego Powerade o smaku mango.

Od czerwca do września br. na rynku dostępna jest limitowana wersja napoju sportowego Powerade o smaku mango, skierowanego do osób aktywnych, identyfikujących się ze sportem. Produkt oferowany jest w butelce PET o pojemności 0,5 L, podobnie jak pozostałe smaki Powerade, dla wszystkich kanałów sprzedaży, zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.

Dla partnerów handlowych producent przygotował akcje samplingowe, specjalnie zaaranżowane w miejscach sprzedaży produktu, atrakcyjne materiały ekspozycyjne w punktach sprzedaży i promocje z wartością dodaną.

Sugerowana cena na półce: 3,89 zł


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowość dostępna w sieciach:

Real

Tesco

Carrefour

Auchan

BILLA

Intermarche

E.Leclerc

Elea, Atac