NEUMANNBROWN wprowadza na rynek OSHEE

http://www.newss.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=3823&Itemid=51 | 28/05/2009 10:05

OSHEE (www.oshee.eu) to nowy napój izotoniczny na rynku polskim. Strategia produktowa obejmująca konceptualizację i pozycjonowanie marki, identyfikację wizualną i opakowanie oraz implementację produktu została zrealizowana przez firmę NEUMANNBROWN specjalizującą się we wdrażaniu nowych produktów na rynek FMCG. Motto produktowe dla OSHEE to Live and Be.

- OSHEE wprowadza nową jakość na polski rynek napojów izotonicznych poprzez stworzenie produktu nie tylko dla sportowców, ale dla każdej osoby prowadzącej aktywny tryb życia. Mamy do czynienia z bardzo szybko rosnącym tempem życia. Dzisiejszy mieszkaniec dużego miasta przyswaja w ciągu jednego dnia tyle informacji ile w XIX w. mieszkaniec wsi w ciągu całego życia. To jest rzeczywistość w którą wpisujemy napoje izotoniczne OSHEE. mówi Dominik Doliński, NEUMANNBROWN.

OSHEE jest napojem funkcjonalnym nowej generacji kierowanym do ludzi prowadzących bardzo aktywny tryb życia. Jego głównym zadaniem jest pomoc w regulacji gospodarki wodno-elektrolitowej organizmu człowieka oraz wspomaganie pracy mięśni. Podstawową cechą OSHEE jest bardzo szybkie wchłanianie do organizmu. OSHEE jest dostępne aktualnie w czterech smakach, każdy w dwóch seriach opakowań: w butelce 750 ml, oraz puszce 250 ml.

Strategia marketingu internetowego jest realizowana przez firmę Benhauer i obejmuje prowadzenie semantycznej kampanii wizerunkowej w Internecie nakierowanej na budowanie marki opartej o konkretne skojarzenia produktowe.

NEUMANNBROWN jest odpowiedzią na potrzeby rynku FMCG w zakresie opracowywania koncepcji produktowych oraz ich implementacji. Jesteśmy specjalistami w zakresie poszukiwania unikalnych rozwiązań w zakresie produktowym na poziomie samej marki jak i na poziomie jej implementacji fazie rynkowej. To co potrafimy najlepiej to pełne uczestnictwo w fazie wdrożeniowej produktu. www.neumannbrown.com

Benhauer W unikalny sposób łączymy formy marketingu oparte o innowacyjne podejście do promocji w wyszukiwarkach, marketing społecznościowy oraz ePR, które dostarczamy naszym klientom w ramach kompleksowych pakietów usług. www.benhauer.pl


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowość dostępna w sieciach:

Tesco

Real

Carrefour

BILLA

Intermarche

E.Leclerc