Pasztet Podlaski, sztandarowy produkt marki Drosed, prezentuje się w nowej, innowacyjnej odsłonie – w wygodnej tubie, która kryje w sobie 100% wyrobu drobiowego. Pasztet Podlaski w dwóch wersjach – z filetem z piersi kurczaka lub mięsem z uda kurczaka – to pierwsza taka propozycja na rynku.
Pasztet Podlaski w tubie to absolutna nowość w swojej kategorii. W 100% drobiowy, pozbawiony momu-u i zamknięty w poręcznym, wygodnym i łatwym w użyciu opakowaniu. Wyróżnia się wysoką jakością, stanowiąc równocześnie produkt nowoczesny i praktyczny.
Produkt charakteryzuje kremowa konsystencja, wysoka zawartość mięsa oraz nowa receptura. Pasztet Podlaski w tubie znajdziemy w sklepach w dwóch wariantach smakowych. Pasztet Drobiowy Jasny wyróżnia się łagodnym i subtelnym smakiem, który zawdzięcza dodatkowi delikatnego mięsa z piersi kurcząt. Wielbicielom wyrazistych smaków do gustu przypadnie Pasztet Drobiowy Ciemny, któremu dodatek mięsa z uda oraz wątróbki z kurczaka gwarantuje zdecydowane doznania smakowe.
Oba pasztety zamknięte są w poręcznej i praktycznej tubie. Innowacyjne opakowanie to nie tylko wygoda użycia, ale także sposób na przedłużenie trwałości produktu. Podlaski w tubie to prosty sposób przygotowania posiłku i komfort przechowywania – przed otwarciem produkt nie wymaga warunków chłodniczych, a po otwarciu możemy przechowywać go w lodówce aż do 14 dni. Na uwagę zasługuje także nowoczesny design opakowań. Pasztet Drobiowy Jasny znajdziemy na półkach w białej tubie, Pasztet Drobiowy Ciemny w czarnej – dzięki temu szybko i intuicyjnie sięgniemy po właściwy smak.
Pasztet Podlaski w tubie znajdziemy na półkach sklepowych od lipca w cenie 3,40 zł za opakowanie o wadze 135 g.