Nadchodzi czas na prawdziwego ŁOTRA wśród wód smakowych. Długo wyczekiwana i najbardziej owocowa woda pochodząca w 100% z gór, bez konserwantów i sztucznych barwników – FRUGO Juicy Wat(e)r wkracza z rozmachem na sklepowe półki, kreując nowe trendy na sezon wiosna-lato 2015. Niewielka zawartość cukru i aż 2% soku to oferta dla wszystkich ceniących wyjątkowo owocowy smak i jakość.
FRUGO Juicy Wat(e)r to oryginalne połączenie naturalnej górskiej wody z niebanalnym smakiem kultowego FRUGO.
– Realizujemy naszą deklarację sprzed kilku miesięcy, kiedy zapowiedzieliśmy, że marka FRUGO mocno namiesza na rynku napojów. Liczymy, że naszym nowym produktem trafimy w gusta nie tylko miłośników marki FRUGO, ale również nowych konsumentów szukających w napojach smakowych czegoś więcej. FRUGO Wat(e)r to propozycja idealna dla indywidualistów, którzy obok wyśmienitego smaku sięgną po FRUGO Wat(e)r ze względu na jej zadziorny charakter – podkreśla Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Woda smakowa FRUGO Wat(e)r charakteryzuje się niewielką zawartością cukru, a 2% napoju to naturalne soki owocowe. Dostępna jest na rynku od maja br. w butelkach o pojemności 500 ml, w dwóch orzeźwiających odmianach, truskawkowej i cytrynowej. Elementem wyróżniającym butelkę FRUGO Juicy Wat(e)r jest brak charakterystycznego dla wód smakowych smoczka, który zastąpiła tradycyjna nakrętka. Na etykietach FRUGO Juicy Wat(e)r odnajdziemy odświeżoną, zadziorną typografię marki FRUGO z charakterystycznym pazurem przy literze U oraz zapraszającego do świata marki kameleona – w nowym sezonie obecnego na wszystkich etykietach FRUGO.