Wakacje to nie tylko doskonały czas na zmiany i wprowadzenie świeżego klimatu w swoim otoczeniu, ale również okazja do wspominania dzieciństwa. W głowie każdego fana słonecznych szaleństw pozostają kolory i smaki z przeszłości. FRUGO – kultowa marka – przychodzi z pomocą i przywraca kolory dzieciństwa poprzez zupełnie nowe FRUGO LEMO, dostępne w trzech wyczesanych wariantach!
Tegoroczne, gorące lato przyniosło totalnie świeżą wiadomość! FRUGO – mix kolorów wywołujący szeeeroki uśmiech na twarzy każdego fana sił natury – ponownie zaskoczyło. FRUGO LEMO to pierwsza lemoniada, która serwuje trzy kolory dzieciństwa w zaskakująco „niegrzecznych” smakach. ZIELONY wywodzący się z połączenia orzeźwiającego ogórka
i kwaaaśnej cytryny, ŻÓŁTY obfitujący w smak letniego słońca z dodatkiem pomarańczy i wreszcie….(Uwaga! Uwaga!) NIEBIESKI pełen smaku „nieba” z dodatkiem jagód.
– Przygotowując nową odsłonę FRUGO LEMO postawiliśmy na „niegrzeczne” kombinacje smaków, które towarzyszą nam od lat – znamy je z dzieciństwa i ciągle uwielbiamy. Postanowiliśmy je zmiksować i zawrzeć w słynącym ze swojej przekornej natury FRUGO. Postaraliśmy się, aby najnowsza odsłona zaskoczyła, nawet największych fanów kolorowej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Edycja FRUGO LEMO dostępna jest w klasycznych, szklanych butelkach o pojemności 250 ml z niecodzienną czarną nakrętką z guzikiem. Z okazji premiery FRUGO LEMO została zaprojektowana nowa etykieta, którą wyróżnia obszerna grafika mocno zakręconej czaszki, wypełnionej owocami. Nie należy się jednak martwić o brak dobrze znanego logotypu FRUGO – jak zwykle białe litery na czarnym tle, ułożone w pionie, zajmują zaszczytne miejsce.