Firma FoodCare – największy producent napojów energetyzujących w Polsce – rozszerza portfolio marki BLACK. Siła, energia, dążenie do sukcesu oraz pewność siebie – tak charakterystyczne dla BLACK Energy Drink cechy zostały zamknięte w jedynej w swoim rodzaju, półprzezroczystej butelce PET o pojemności 250 ml. Produkt stworzony z myślą o kobietach jest już dostępny w sprzedaży. Autorem projektu innowacyjnej odsłony BLACK Energy Drink jest Porsche Design Studio.
BLACK Energy Drink, znany ze swojej charakterystycznej, czarnej puszki sygnowanej twarzą Mike’a Tysona, jest już dostępny w półprzezroczystej butelce PET o lekko przydymionej barwie. Za jej wyjątkowy design odpowiedzialne jest Porsche Design Studio. W nowej odsłonie butelki klasyczne logo BLACK pojawia się nie tylko na etykiecie energetyka, ale również w postaci tłoczenia 3D oraz na zakrętce. Niewielka waga, poręczny i smukły kształt oraz wygodna pojemność 250 ml czynią nowe wydanie BLACK’a atrakcyjnym również dla Pań. Kobiety są bowiem niezwykle ważną grupę docelową marki, stanowiąc aż 40 proc. osób sięgających po BLACK. Napój sygnowany twarzą Mike’a Tysona jest jednocześnie najchętniej kupowanym przez Panie energetykiem[1].
– Mistrzowski smak BLACK Energy Classic zamknęliśmy w innowacyjnej formie, jaką jest półprzezroczysta butelka PET. FoodCare, będąc liderem rynku energetyków, jako pierwszy w Polsce zdecydował się na wprowadzenie tego rodzaju opakowania o pojemności 250 ml. BLACK Energy Classic w butelce PET 250 ml jest jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie niezwykle ważnej dla nas grupy docelowej. Kobiety cenią sobie poręczną formę, a także możliwość systematycznego picia BLACK przez cały, pełen wyzwań dzień – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Wyrafinowany i funkcjonalny kształt świeżej edycji BLACK sprawdzi się idealnie w podróży czy jako must-have, towarzyszący codziennym wyzwaniom. BLACK Energy Drink Classic w butelce PET 250 ml jest już dostępny w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 zł (w okresie promocyjnym 1,89zł).
[1] Źródło: TGI; VII 2011 – IX 2012