BLOW od FoodCare już w sprzedaży!

informacja prasowa | 07/02/2013 10:02

BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny
w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła
na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka, będąca obecnie największym producentem napojów energetycznych w Polsce, planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie.

Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży – tak koncern spożywczy z podkrakowskiego Zabierzowa zaplanował reaktywację marki BLOW. W nowej odsłonie BLOW stał się synonimem kobiecej subtelności, dobrego smaku, szyku i stylu glamour, zachowując jednak charakterystyczną czarno-różową stylistykę. Od początku lutego napój jest dostępny w sprzedaży – do każdej puszki
w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.

Marka BLOW jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio obok BLACK Energy Drink i N-GINE. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś – bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki BLOW spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

W recepturze poziomkowego BLOW zachowano dodatek antocyjanów, czyli naturalnych barwników uczestniczących w syntezie kolagenu, który odpowiada za stan i wygląd skóry, a także poprawia kondycję włosów i paznokci.

W I kwartale FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Produkt będzie silnie eksponowany w punktach sprzedaży
– od materiałów POS, które wyróżnią napój na półce, poprzez plakaty, aż po standy i ekspozycje paletowe.

Obecnie udziały BLOW sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć
je do poziomu 5 proc.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.