Plus - 36.6 nowa marka dla młodzieży

www.plus.pl | 01/07/2008 14:07

36.6 to nie tylko nowa, ale także pod wieloma względami nowatorska marka prepaid kierowana do młodzieży przez sieć Plus. Jako jedyna na rynku umożliwia korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta. Jest to możliwe dzięki usługom:
* Chill Bill pozwalającej na uzyskanie do 10 zł miesięcznie na połączenia i SMS-y za odsłuchanie reklam,
* Esy Floresy to pierwszy na rynku ryczałt SMS-owy do wszystkich w 36.6 i sieci Plus, z którego można korzystać nawet przy braku środków na koncie,
* Mówisz Masz za każde 2 sekundy połączenia odebranego z innej sieci można uzyskać 1 sekundę do Plusa do wykorzystania nawet przy zerowym saldzie.

Ponadto dzięki usłudze Wespół Wzespół w 36.6 można korzystać z połączeń po bardzo atrakcyjnych stawkach w ramach wybranej grupy nawet przez 2 lata.

Markę 36.6 wyróżnia ponadto prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr.

Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie powiedział Jarosław Bauc, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. - Polkomtel ma największą wśród operatorów bazę klientów kontraktowych. Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym - wydawało się - nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę pre-paid.

Wprowadzenie nowej marki na rynek poprzedził cykl szczegółowych badań i analiz. Wykazały one, że młodzież ceni sobie przede wszystkim życie bez presji i ciśnienia , a najczęstszym powodem zmartwień młodych ludzi w obszarze potrzeb telekomunikacyjnych jest brak środków na koncie, co zresztą najczęściej zdarza się w najmniej odpowiednim momencie dodała Agnieszka Węglarz, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej Polkomtel S.A. - Dlatego nasza oferta stworzona została w taki sposób, aby swobodna komunikacja z przyjaciółmi i bliskimi była możliwa nawet przy zerowym koncie. Należy też dodać, że 36.6 nie powiela utartych schematów rynkowych, ale bazuje na nowatorskich rozwiązaniach produktowych. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy usługę Chill Bill, w której użytkownik nagradzany jest dodatkowymi złotówkami w zamian za odsłuchanie reklam i udzielenie poprawnej odpowiedzi. Według naszej wiedzy, jest to druga tego typu usługa w Europie, nigdy dotąd jednak nie oparto tego rozwiązania na Automatycznym Serwisie Informacji Głosowej (IVR). Jestem przekonana, że zarówno ta usługa, jak i pozostałe elementy naszej nowej marki będą kolejnym ważnym krokiem w rozwoju mobilnego marketingu w Polsce.

Informacje dodatkowe:

Chill Bill
Usługa pozwala w każdej chwili (nawet jeżeli konto jest puste) uzyskać dodatkowe złotówki na rozmowy i SMS-y. Wystarczy, że Klient ze swojego telefonu zadzwoni pod numer 6666, odsłucha blok 3 reklam i odpowie na proste pytania z nimi związane, a w zamian otrzyma pakiet kwotowy o wartości 1zł (max.10 zł w miesiącu) do wykorzystania w 36.6 i sieci Plus.

Esy Floresy
Klient płacąc z góry 3 zł opłaty miesięcznej, otrzymuje możliwość wysyłania przez 30 dni nieograniczonej liczby SMS-ów do wszystkich w 36.6 i sieci Plus, nawet jeżeli w tym czasie wyczerpią mu się środki na koncie. Po 30 dniach usługa jest przedłużana, a opłata pobierana automatycznie, bez dodatkowego działania ze strony Użytkownika.

MówiszMasz
Usługa umożliwia Klientowi zbieranie darmowych sekund do wykorzystania w ramach 36.6 i sieci Plus. Klient za każde 2 sekundy rozmowy przychodzącej z sieci obcej otrzymuje jeszcze tego samego dnia jedną sekundę na rozmowy w 36.6 i sieci Plus. Darmowe sekundy można wykorzystać nawet przy zerowym saldzie konta.

Wespół Wzespół
Użytkownicy, którzy przyjdą do 36.6 wraz z grupą znajomych, mają możliwość wykonywania tanich połączeń między sobą po 15 groszy za minutę. Im większa grupa, tym dłużej mogą ze sobą rozmawiać:

2-3 osoby 3 m-ce rozmów po 15 gr

4-5 osoby 6 m-cy rozmów po 15 gr

6-10 osób 12 m-cy rozmów po 15 gr

11-100 osób 24 m-ce rozmów po 15 gr

Dedykowane usługi rozrywkowe
Elementem dodatkowym oferty, bardzo atrakcyjnym dla grupy docelowej, jest propozycja dedykowanych usług rozrywkowych:
* Brygadka usługa lokalizacyjna informująca o położeniu geograficznym osób z grupy,
* 36.6 - dedykowana chilloutowa gra planszowa doskonały sposób na zabicie nudy,
* dedykowane dzwonki i tapety 36.6.