Hyundai Sonata w swoim najnowszym wcieleniu jest samochodem poprawnym, ale do bólu nudnym. Trudno takim modelem porwać klientelę, tym bardziej, że konkurencja może zaoferować o wiele ciekawsze auta. Ale z tym koniec, bo oto do segmentu D wkracza nowy gracz - i40.
Co ciekawe koncern zdecydował się, że na początku zadebiutuje odmiana kombi, a dopiero potem kolejne wersje nadwoziowe. Auto zostało zaprojektowane specjalnie pod kątem oczekiwań europejskiej klienteli i widać to wyraźnie. Dynamiczne linie, podkreślone przez liczne przetłoczenia, sprawiają bardzo ciekawe i miłe dla oka wrażenie.
Widać wyraźnie, że Koreańczycy chcą się wpisać w najnowszy trend tworzenia designerskich kombi, które potrafią cieszyć oko nie tracąc przy tym wielu walorów użytkowych. Jakimi dokładnie atutami chce przekonać do siebie klientów, przekonamy się podczas premiery auta, która ma nastąpić w przyszłym roku podczas Salonu Samochodowego w Genewie.