Alfa Romeo Giulietta to chyba największa nowość, jaką koncern przygotował na stulecie swego istnienia. Dotychczas o tym aucie mogliśmy tylko poczytać w testach motoryzacyjnych. Teraz włoska piękność wjeżdża do polskich salonów sprzedaży. Najtańszy model kosztuje 69 900 złotych.
Cennik "otwiera" Alfa Romeo Giulietta w wersji Progression wyposażona w 120-konny, turbodoładowany, benzynowy silnik 1.4 TB. Wersja ta została wyceniona na 69 900 zł. W "serii" model
ten oferuje m.in.: poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe, układ stabilizujący tor jazdy
VDC (ESP), system Alfa Romeo DNA z Q2, system awaryjnego hamowania BAS, układ kierowniczy Dual Pinion, radio CD z obsługą plików MP3, klimatyzację, kierownicę
i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą czy system Start&Stop.
W cenniku poza wersją Progression dostępna jest również wersja Distinctive. Dokłada ona do listy wyposażenia
m.in.: klimatyzację automatyczną, przyciski wielofunkcyjne na kierownicy czy felgi ze stopów lekkich. Oprócz jednostki 1.4 TB 120 KM w ofercie producenta znajdziemy jeszcze motory: 1.4 TB 170 KM (od 75 900 zł), 1.6 JTDM 16v 105 KM (od 79 900 zł) oraz 2.0 JTDM 16v 170 KM (87 900 zł). Na szczycie gamy stoi wersja o nazwie Quadrifoglio wyposażona w silnik
1750 TBi o mocy 235 KM. Cena tego modelu została określona na poziomie 105 900 zł.