Opel Astra

http://www.opel.com.pl/ | 04/01/2010 08:01

Pierwsze egzemplarze nowej Astry pojawią się w polskich salonach sprzedaży w styczniu tego roku. Nowa Astra dostępna będzie z ośmioma silnikami - czterema benzynowymi i z taką samą liczbą wysokoprężnych. Za najtańszą wersję Essentia z benzynowym motorem 1.4/100 KM i manualną, 5-biegową skrzynią przyjdzie nam zapłacić 58 500 zł. Wersja Enjoy jest droższa o 5150 zł, zaś odmiany Cosmo i Sport to wydatek rzędu 68 450 zł. Ceny pięciobiegowej wersji 1.6/115 KM zaczynają się od 61 500 zł (Essentia), Enjoy kosztuje 66 650 zł, a Cosmo i Sport - 71 450 zł. W przypadku tego motoru istnieje możliwość zamówienia 6-biegowej skrzyni automatycznej za 5000 zł.

Kolejnym silnikiem w gamie nowej Astry jest benzynowy 1.4 Turbo, osiągający moc 140 KM i wyposażony w 6-biegową skrzynię manualną. Ceny to: 66 500 zł - Essentia, 71 650 zł - Enjoy, 76 450 zł - Cosmo/Sport. Na końcu palety "benzyniaków" widnieje najmocniejszy, turbodoładowany 1.6/180 KM. Seryjnie posiada on 6-biegowego "manuala", ale istnieje możliwość doposażenia go w - również 6-biegowy - "automat". Ów silnik nie jest dostępny w wersji Essentia; za Enjoy zapłacimy 76 650 zł, a za Cosmo oraz Sport - 81 450 zł.

Najmniejszą wysokoprężną jednostką jest 1.3/95 KM, mający spalać 4,2 l/100 km. Silnik ten dostępny jest wyłącznie z manualną, 5-biegową skrzynią. Ceny zaczynają się od 67 700 zł za wersję Essentia; Enjoy kosztuje 72 850 zł, a Cosmo oraz Sport - 77 650 zł. Kolejny, 1,7-litrowy silnik osiąga moc 110 KM. Astra wyposażona weń kosztuje odpowiednio: 71 500 zł (Essentia), 76 650 zł (Enjoy) i 81 450 zł (Cosmo oraz Sport). Jednostka ta współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną.

Ostatnie dwa silniki wysokoprężne niedostępne są w najtańszej wersji Essentia. Pierwszym z nich jest 1.7/125 KM sprzężony z 6-biegowym "manualem". Cena wersji Enjoy z tym silnikiem to 80 650 zł; Cosmo i Sport kosztują 85 450 zł. Najmocniejszym dieslem w gamie nowej Astry jest motor 2.0/160 KM, wyposażony seryjnie w przekładnię manualną o sześciu biegach (w opcji 6-biegowy "automat" - 5000 zł). Za wersję Enjoy zapłacimy 86 650 zł, a za Cosmo/Sport - 91 450 zł.

Wyposażenie wersji Essentia obejmuje: ESP Plus, ABS, przednie i boczne poduszki powietrzne, elektryczne szyby z przodu, elektryczne i podgrzewane lusterka boczne oraz 16-calowe stalowe felgi. Odmiana Enjoy oferuje dodatkowo manualną klimatyzację, kurtyny powietrzne, radio CD 300 z trójfunkcyjnym wyświetlaczem, aktywne zagłówki z przodu oraz szerszy wybór tapicerek. W Cosmo dostaniemy dwustrefową, elektroniczną klimatyzację, 17-calowe alufelgi, radio CD 400 z wyświetlaczem graficznym, komputer pokładowy, tempomat, elektryczny hamulec postojowy oraz skórzaną kierownicę. Wersja Sport różni się od Cosmo innym wzorem 17-calowych alufelg, perforowaną skórą na kierownicy oraz przyciemnionymi kloszami przednich reflektorów.


Galeria:

Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.