W styczniu w polskich salonach pojawi się najnowszy model Chevroleta - Spark.
Jaki jest nowy Spark? 5-osobowy i 5-drzwiowy. Ma też wyjątkowo mocne 4 gwiazdki w teście zderzeniowym Euro NCAP. Jak na razie dostępne będą dwa silniki benzynowe (1.0 68 KM i 1.2 81 KM), pięć wersji wyposażenia (Spark, Spark+, LS, LS+ i LT) oraz dziesięć kolorów nadwozia.
Ceny zaczynają się od 30 990 złotych. Za tę kwotę dostaniemy odmianę Spark z bazowym silnikiem 1.0 wyposażony jest m.in. w ABS, 6 poduszek powietrznych, immobiliser, wspomaganie kierownicy, przyciemniane szyby, lakierowane zderzaki oraz fotel kierowcy z regulacją wysokości. Bogatszy Spark+ (1.0 - 33 900 zł) zaoferuje ponadto elektrycznie regulowane szyby z przodu, radioodtwarzacz CD MP3 z 4 głośnikami, wyjściami AUX i USB oraz możliwość zamówienia centralnego zamka (400 zł) i manualnej klimatyzacji (3000 zł).
Wersja LS jako pierwsza jest dostępna z mocniejszym silnikiem 1.2 (1.0 - 38 290 zł, 1.2 - 39 890 zł). W standardzie znajdziemy tu m.in. przednie lampy przeciwmgielne, lakierowane lusterka, klamki i spojler dachowy, centralny zamek z pilotem, srebrne wykończenia wnętrza, regulowaną kolumnę kierowniczą oraz manualną klimatyzację. Wzbogacona odmiana LS+ (1.0 - 39 490 zł, 1.2 - 41 090 zł) posiada ponadto elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, elektrycznie sterowane tylne szyby, komputer pokładowy oraz przyciski na kierownicy do sterowania radiem.
Chevrolet Spark LT to najdroższa odmiana miejskiego auta (44 290 zł). Jest dostępna tylko i wyłącznie z mocniejszym, 81-konnym silnikiem 1.2 16V i w swoim wyposażeniu seryjnym oferuje m.in. sportowe elementy stylizacji, automatyczną klimatyzację, 6 głośników oraz 14-calowe alufelgi.
Lista wyposażenia dodatkowego jest krótka i zawiera m.in. lakier metalizowany (1400 zł), nawigację (3200-3500 zł - w zależności od wersji), ESC - system stabilizacji toru jazdy (1000 zł), czujniki parkowania z tyłu (800 zł - dla wersji LS+ i LT z silnikiem 1.2) oraz przygotowanie do montażu instalacji LPG (200 zł).