Premiera biżuterii BLISS

www.timetrend.pl | 23/12/2009 13:12

Biżuteria Bliss to niekwestionowany ewenement na biżuteryjnym rynku. Zaprojektowano ją z myślą o dziewczynach i kobietach w wieku od 15 do 30 lat. Dlatego też z jednej strony jest kolorowa, dziewczęca i fikuśna, z drugiej natomiast elegancka, wytworna i wyrafinowana. Wykonana w całości ze stali szlachetnej przyciąga wzrok różnorodnością barw i wzorów- począwszy od czerwonych pierścionków, wisiorków na rzemyku czy też diabełków w stylu emu, a skończywszy na eleganckich, masywnych naszyjnikach w złotym kolorze. Spoiwem łączącym poszczególne kolekcje i podkreślającym tożsamość marki jest prawdziwy diament wkomponowany w każdym elemencie biżuterii.
Ambasadorem marki została znana na całym świecie celebrity Paris Hilton. Nie bez przyczyny wybrano właśnie ją. Jak tłumaczy Guido Damiani, dyrektor firmy, do której należy biżuteria: Paris jest młoda, piękna i kreuje trendy na całym świecie. Jest ikoną mody i rozrywki. To mikstura nowoczesności i elegancji zarazem. Dzięki temu jej image idealnie pasuje do biżuterii Bliss .
Producentem biżuterii Bliss jest liderów rynku biżuteryjnego we Włoszech firma Damiani Group założona w 1924 roku. Firma w portfolio ma także luksusową biżuterię Damiani, Saladini, Rocca i Calderoni, których ceny dochodzą do kilkudziesięciu tysięcy złotych. W poszanowaniu dla kunsztu i tradycji każda biżuteria projektowana przez Grupę Damiani jest własnoręcznie robiona. Wieloletnie doświadczenie i niekwestionowany mistrzostwo w kreowaniu biżuteryjnych trendów sprawia, że w biżuterii włoskiej firmy możemy zobaczyć m.in. takie gwiazdy jak Sophia Loren, Sharon Stone, Tilda Swinton. Twarzą męskiej linii biżuterii Bliss w ubiegłym sezonie był znany piłkarz Aleksandro Del Piero. W Polsce dostępna jest tylko damska kolekcja.


Galeria:

Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.