Nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska ukazała się dziś książka Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu . Publikacja przygotowana przez zespół MaxROY.com będzie miała jeden z najwyższych nakładów w historii polskich książek o e-biznesie.
Efektywne narzędzia do prowadzenia i promocji biznesu są ogólnie dostępne. Niestety, często są niezrozumiałe lub niewłaściwie wykorzystywane. Książka Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu porządkuje i systematyzuje tę wiedzę, a także uświadamia Czytelnika, jak wykorzystać potencjał internetu.
Autorzy publikacji koncentrują się na zagadnieniach powiązanych z marketingiem internetowym i narzędziach oferowanych przez Google (tzw. search marketing). W książce omówiono formy reklamy w wyszukiwarkach (linki sponsorowane i pozycjonowanie) oraz sposoby prowadzenia marketingu, który jest pomocny i powiązany z intencją użytkownika. Pokazano także możliwości pomiaru i optymalizacji działań marketingowych w internecie.
- Ta publikacja doskonale wpisuje się w działalność firmy MaxROY.com, której celem jest dostarczanie wiedzy, rozwiązań i narzędzi potrzebnych do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w sieci. Biblioteczka Eksperta to sprawdzona forma wydawnicza. Doświadczenie redakcji plus nasze know-how dało doskonałe efekty powstało wyczerpujące i przystępne źródło wiedzy o nowoczesnym marketingu. Jestem bardzo zadowolony z tej współpracy mówi Tomasz Frontczak, szef zespołu MaxROY.com, autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach .
Książka powstała dzięki współpracy zespołu z firmy MaxROY.com, specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach z marketingu internetowego i redakcji magazynu Komputer Świat Ekspert. Do jej powstania przyczynili się: Tomasz Frontczak, Cezary Lech, Bartosz Berliński, Mikołaj Adamczak, Paweł Chwalibóg, Rafał Kowalewski.