Do polskich salonów wjeżdża Seat Exeo ST, czyli kombi. W wyposażeniu standardowym nowy model Seata posiada m.in.: światła przeciwmgielne, automatyczną klimatyzację, komputer pokładowy, 6 poduszek powietrznych, ABS, TCS, MSR, ESP, EBA, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek z pilotem, radio CD z MP3 + 4 głośniki oraz system Isofix. W takiej konfiguracji Exeo ST dostępny jest z trzema silnikami do wyboru: dwoma benzynowymi: . Ze 102-konnym motorem 1.6 MPI, Z mocniejszą jednostką 1.8 Turbo 20V/150 KM i jednym wysokoprężnym - 143-konnym 2.0 TDI CR z filtrem cząstek stałych DPF.
Kolejną odmianą wyposażenia w ofercie jest wersja Sport. Otrzymujemy w niej dodatkowo skórzaną, wielofunkcyjną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów, pakiet Komfort, sportowe fotele, czujniki ciśnienia w oponach i 17-calowe felgi aluminiowe. W tym przypadku pod maską mogą się znaleźć następujące silniki: 1.8 Turbo 20V/150 KM, 2.0 TSI/200 KM, 2.0 TDI CR PDF/143 KM oraz 2.0 TDI CR PDF/170 KM .
Najbardziej komfortową i najdroższą odmianą w cenniku jest opcja Style. Zawiera ona wyposażenie Sport (oprócz sportowych foteli), a także: chromowaną ramkę bocznych drzwi, relingi w kolorze aluminium, pakiet Oświetlenie, pakiet elektryczny (m.in. czujniki deszczu, świateł i parkowania), 16-calowe felgi aluminiowe, pełnowymiarowe koło zapasowe. Topowa wersja może być napędzana wszystkimi dostępnymi silnikami: 1.6 MPI/102 KM, 1.8 Turbo 20V/150 KM, 200-konnym, 2-litrowym TSI . Jeśli chodzi o diesle to 2.0 TD, 143-konny, mocniejszy, 170-konny.
Auto możemy doposażyć m.in. w: reflektory biksenonowe , skórzaną tapicerkę, wstawki drewnopodobne , tylne poduszki powietrzne, alarm, elektryczny szyberdach, nawigację satelitarną, 18-calowe felgi aluminiowe i w jeden z trzech opcjonalnych lakierów nadwozia: Emocion Red lub metalizowany oraz Custom.