Koncepcyjny Chrysler 200C EV to idealny melanż elegancji i najnowszych technologii
oraz niespotykanej przedtem klasy i wyrafinowania, nadający pojęciu odpowiedzialnej
mobilności zupełnie nowego znaczenia.
Koncepcja samochodu Chrysler 200C EV łączy prowokującą stylizację i najnowocześniejsze rozwiązania z nowym chryslerowskim DNA powiedział Frank Klegon, wiceprezes Chrysler LLC ds. rozwoju produktu A więc wybiegającą w
przyszłość technologię napędu ENVI ReEV o niemal zerowej emisji spalin podczascodziennych przejazdów oraz design oparty o modernistyczne kształty i atletyczną bryłę nadwozia z akcentami klasyki plus prawdziwie luksusowy wystrój wnętrza.
Tym, co czyni koncept 200C EV jeszcze bardziej interesującym jest zastosowanie rozwiązań sprowadzających podróżowanie i organizację zajęć do czystej przyjemności. mówił dalej prezes Frank Klegon 200C EV to elektroniczna
platforma dla kontaktu z otoczeniem zewnętrznym, tworząca istotną relację pomiędzykierowcą a jego pojazdem. Prowadzenie samochodu zaczyna więc sprzyjaćludzkiemu instynktowi permanentnej łączności z całym dosłownie światem.
Nadwozie koncepcyjnego Chryslera 200C EV zostało zaprojektowane pod kątem aerodynamiki w fascynującej wizualnie stylizacji. Przyszłościowe wnętrze tworzy gładko rzeźbione, bogato wyposażone środowisko dla pasażerów i kierowcy. Nie ma w nim w ogóle przełączników ani manetek, ponieważ wszystkie funkcje i ustawienia, w
tym również uconnect, sterowane są za pośrednictwem panoramicznego wyświetlacza
multimedialnego, specjalnego panelu po stronie pasażera (techno-leaf ) oraz wysuwanego tabletu PC.
Zbudowany na skróconej, tylno-napędowej płycie podłogowej Chrysler 200C EV jest
sedanem o dynamicznym i sportowym wyglądzie. Odznacza się stylem, komfortowym wyposażeniem oraz osiągami, jakich może się spodziewać entuzjasta motoryzacji i nowoczesnych technologii.
Jako realizacja naszej pasji tworzenia Chrysler 200C EV łączy w sobie to, co najlepsze na polu inżynierii oraz designu w motoryzacji. mówi Ralph Gilles, wiceprezes Chrysler LLC ds. projektowania W tym właśnie pojeździe dzięki niemal perfekcyjnej aerodynamice stylizacji byliśmy w stanie podnieść efektywność napędu
ENVI oraz wybiec w przyszłość, proponując awangardowe wnętrze i zaawansowane systemy komunikacji.
Inspiracją dla Chryslera 200C EV, który powstał dla prawdziwych fanów motoryzacji była tradycja dynamicznej stylistyki Chryslera, która daje pogląd na potencjalne możliwości nowej generacji sportowego sedana tej marki. mówił dalej Ralph Gilles.
Prosta lecz elegancka stylizacja nadwozia
Koncepcyjny Chrysler 200C EV emanuje ponadczasową urodą, łącząc organiczną formę i styl rozległych korzeni estetycznych Chryslera ze szlachetnymi proporcjami samochodu 300C tworząc nowoczesny w wyrazie pojazd, który znajdzie uznanie
w oczach zarówno amatora luksusu jak i doznań natury sportowej.
Było dla nas ważne, aby samochód trafił w gusta nie tylko entuzjastów Chryslera, ale
również zawrócił w głowie innym grupom potencjalnej klienteli mówi Nick Malachowski, główny projektant nadwozia Esencją koncepcyjnego Chryslera 200C EV jest wyrafinowanie i świeżość. To wyraz bardziej organicznej filozofii projektowej oraz dążenia, by markowy design sięgnął kolejnych poziomów atrakcyjności.
Skuteczność i sprawność to kluczowe elementy stylizacji Chryslera 200C EV, których wyrazem jest aerodynamicznie pochylony przód pojazdu. Pas przedni przedstawia nowoczesną interpretację uskrzydlonego medalionu Chryslera,a charakterystyczny grille nawiązuje do ewolucyjnej tożsamości markowej.
Zdecydowany i precyzyjny zarys poziomych listew kraty chłodnicy podkreśla wyszukaną elegancję koncepcji nowego pojazdu.
Reflektory i światła tylne pełnią funkcję elementów rzeźbiących bryłę samochodu, stanowiąc istotny akcent organicznej formy i funkcjonalności koncepcji projektowej. Ich
rozmieszczenie w najdalszych narożnikach karoserii wizualnie skraca długość zwisu
przedniego i tylnego oraz podnosi zwartość estetyczną pojazdu. Wyposażone w diody świetlne LED przednie światła przeciwmgielne i tylne lampy cofania zostały wymiarowo zminimalizowane i zintegrowane z otaczającymi je pasami nadwozia.