Fani marki Beats z niecierpliwością czekają na premiery kolejnych produktów. Tymczasem firma wprowadziła nową kolorystykę dla urządzeń Beats Pill XL oraz Beats Studio
Mocne, pulsujące dźwięki i ostry rap, a na głównym planie Dr. Dre i Kendrick Lemar, wschodząca gwiazda amerykańskiego rapu. Spot reklamowy głośników Beats Pill XL nie pozostawia żadnych złudzeń co do adresata produktu. To młodzi ludzie z miejskich ośrodków, preferujący swobodę i nowoczesne rytmy. Premiera urządzania spotkała się z dobrym przyjęciem rynku, ale w pierwszej fazie sprzedaży Beats Pill XL był dostępny wyłącznie w kolorze czarnym. Pod koniec ubiegłego roku linia została poszerzona o urządzenia w kolorze różowym oraz szarym metaliku.
– Głośniki Bluetooth z wyższej półki posiadają podobne funkcjonalności oraz ceny. Konkurencja w tej grupie produktów jest bardzo mocna, często o wyborze decydują drobne detale. Jestem przekonany, że wprowadzenie do oferty nowych kolorów pozwoli nam zwiększyć poziom sprzedaż Beats Pill XL – tłumaczy Maciej Kramer z Hama Polska.
Beats Pill XL, jak sugeruje nazwa, to większa wersja „pigułek”, stąd funkcjonalności obu modeli są praktycznie tożsame. Głośniki obsługują technologie Bluetooth oraz NFC, posiadają wejścia 3,5 mm jack, USB oraz wbudowany mikrofon do prowadzenia rozmów telefonicznych. Beats Pill XL, podobnie jak inne produkty z literką „b”, gwarantują solidny bas, uwielbiany przez fanów electro, hip hopu czy muzyki house. Nowością jest możliwość synchronizacji dwóch kolumienek pozwalająca zwiększyć moc brzmienia. Po dwukrotnym zetknięciu dwóch głośników Pill XL jeden będzie pełnił funkcję lewego, zaś drugi prawego kanału stereo. Wyróżnikiem tego modelu jest także uchwyt ułatwiający przenoszenie kolumienki. Głośnik Pill XL ma widoczny wskaźnik zasilania, informujący o stanie zasilania. Akumulator wystarcza na 15 godzin słuchania muzyki. Ciekawostką jest fakt, iż. z głośnika Pill XL można naładować telefon lub zewnętrzne urządzenie muzyczne.
Beats Studio w spokojnych kolorach
Słuchawki Beats Studio, oferowane w wersji bezprzewodowej, bardzo szybko zdobyły wielu zwolenników. Lekka waga, komfort użytkowania, a także mocny dźwięk stanowią największy atut tego modelu. Warto też wspomnieć o funkcji ANC (Adaptive Noise Canceling), skutecznie blokującej zewnętrzne hałasy. To uniwersalne rozwiązanie sprawdzi się zarówno w miejskiej dżungli, jak i w czterech kątach, zwłaszcza jeśli za ścianą mieszkają uciążliwi sąsiedzi. Na uwagę zasługuje oprogramowanie DSP, dzięki któremu użytkownik odnosi wrażenie, że słucha muzyki na żywo. Niezależnie od tego czy jest to rock, hip-hop, pop czy muzyka elektroniczna. Słuchawki posiadają wbudowany akumulator pozwalający na 20 godzin słuchania muzyki. Cena słuchawek oraz ich nieprzeciętne możliwości sprawiają, że produkt cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród młodych ludzi czy celebrytów, stawiających zazwyczaj na odważne kolory. Dlatego producent poszerzył linię o nowe wersje – białą z delikatnymi elementami w kolorze złotym oraz szary metalik.
–To bardzo dobry ruch, który pozwoli nam zaoferować Beats Studio użytkownikom preferującym stonowaną, spokojną kolorystykę – mówi Maciej Kramer.
Sugerowane ceny w Hama Polska
Beats Pill XL - 1249 złotych
Beats Studio – 1249 złotych.