Hama Polska wprowadziła do sprzedaży nową linię toreb i portfeli „Hama est. 1923”. To oferta z wyższej półki adresowana dla wymagających klientów
Nazwa marki to data powstania niemieckiej firmy Hama, założonej przez niemieckiego fotografa Martina Hanke. Kolekcja „Hama est. 1923” stanowi podsumowanie ponad 90-letniej historii i tradycji firmy Hama dlatego aby podkreślić wyjątkowość tej linii producent postanowił opatrzyć ją specjalnie zaprojektowanym logotypem. Jest to interesująca propozycja dla osób często podróżujących służbowo, ceniących jakość, styl i przemyślane wzornictwo. Biznesowe torby podróżne, wykonane z naturalnej skóry bydlęcej w kolorze czarnym lub brązowym - vintage, wyróżniają się elegancją i trwałością. Skórzane torby wykonane są w bardzo klasycznym stylu, z kolei torby materiałowe mają nowoczesne wzornictwo w odcieniach szarości i czerwieni. Oferta dla businessmanów zawiera plecaki oraz torby na ramię, a w najbliższej przyszłości pojawią się również walizki.
Ze względu na swój ekskluzywny charakter będą one sprzedawane przez sklepy z galanterią skórzaną oraz biurową.
Poza torbami podróżnymi niemiecki producent oferuje portfele i organizery. Produkty dostępne są w trzech zestawach kolorystycznych, różnią się też sposobem garbowana skóry, klienci mają do wyboru trzy opcje: skóra czarna, vintage oraz materiał tekstylny.
Projektanci “Hama est. 1923” podczas opracowywania produktów skupili się również na detalach. Jednym z przykładów jest mechanizm otwierania futerałów, przyjazny zarówno dla praworęcznych, jak i leworęcznych użytkowników. Niektóre modele portfeli posiadają specjalną folię Cryptalloy, blokującą fale radiowe RFID oraz NFC. Takie rozwiązanie uniemożliwia ewentualnym złodziejom dostęp do poufnych danych.
– W Polsce istnieje całkiem liczna grupa klientów poszukujących wysublimowanych produktów, a do takowych zaliczają się torby “Hama est. 1923”. Łączą one niepowtarzalny ponadczasowy styl z wysoką jakością wykonania i trwałością. To sprawia, że mogą być nieodłącznym towarzyszem wielu podróży – mówi Maciej Kramer z Hama Polska.