Niemiecka marka z tradycją znowu w Polsce

informacja prasowa | 05/09/2013 07:09

  • Wiekowe doświadczenie firmy na europejskim rynku.
  • Najnowsze technologie i ciekawy design.
  • Powrót legendarnej marki do Polski.

Wiekowe doświadczenie firmy na europejskim rynku.

Bogata oferta produktów marki Telefunken ponownie trafiła do Polski. Telefunken, jako firma z ponad 100-letnią tradycją przykłada najwyższą wagę do jakości oferowanych Klientom produktów.

Ponad wiekowe doświadczenie w produkcji najwyższej jakości sprzętu audio, telewizyjnego i radiowego to nie jedyny wyróżnik marki Telefunken na światowym rynku. Niemiecka marka od lat łączy w sobie także najnowsze rozwiązania technologiczne połączone z niebanalną i inspirująca stylistyką oraz dbałością o wysoką jakość wykonania.

Najnowsze technologie i ciekawy design.

Przykładem może być chociażby przenośny i piasko oraz „deszczoodporny” głośnik Bluetooth (norma IP56) do użytku domowego oraz zewnętrznego. Odtwarza on muzykę z różnych nośników pamięci oraz bezpośrednio z np. smartfona bez użycia jakichkolwiek kabli. Zasilany jest zarówno z akumulatorów wewnętrznych jak i baterii słonecznych. Co za tym idzie, Użytkownik nie potrzebuje każdorazowo zabierać ze sobą ładowarki, a w słoneczne dni zasilanie z gniazdka może okazać się zbędne.

Dlatego niemiecka firma Telefunken od lat postrzegana jest jako marka łącząca w sobie nowe technologie i ciekawa stylistykę z użytecznością produktów i ich wysoka jakością wykonania.

Oferta marki Telefunken obejmuje bardzo szeroki zakres - od LED-owych żarówek, poprzez sprzęt audio zarówno dla domu jak i samochodu, telewizory LED, akcesoria hi-fi oraz tablety i telefony GSM, na sprzęcie AGD kończąc. Wszystkie urządzenia cechuje niemiecka precyzja wykonania oraz niezawodność. Jakość oferowanych produktów potwierdzają niezależne testy prasy branżowej przeprowadzane na największych rynkach Europy - czyli w Niemczech i Francji.

Powrót legendarnej marki do Polski.

Teraz ta legendarna jakość dostępna jest również dla Polskich Klientów. Obecnie do pierwszych Klientów poprzez sieć serwisów samochodowych trafiła oferta urządzeń car-audio, która spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem.

Kolejnym krokiem w ofensywie produktowej jest oferta RTV. Już w sierpniu, w wybranych sklepach będzie dostępna oferta telewizorów w technologii LED i smart TV.

W kolejnych miesiącach będą pojawiały się następne gamy produktów w dystrybucji na terenie całej Polski.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.