Goodyear rozszerza linię TreadMax o nowe opony do zastosowań mieszanych i przewozów regionalnych
Warszawa, 21 czerwca 2013 r. – Goodyear wzbogaca asortyment TreadMax o dwie nowe, wysokiej klasy opony bieżnikowane na gorąco: TreadMax MST II i TreadMax RHT. Są one już dostępne do zastosowań mieszanych i przewozów regionalnych.
Opona TreadMax MST II jest oferowana w rozmiarze 385/65R22.5 i uzupełnia istniejące TreadMax MSS II przeznaczone do montażu na każdą oś oraz opony TreadMax MSD II do montażu na oś napędową. Ta linia bieżnikowanych opon
do zastosowań mieszanych przeznaczona jest głównie do pojazdów często jeżdżących po nawierzchniach nieutwardzonych, takich jak place budowy czy kamieniołomy. Konstrukcja opon zapewnia wysoką trwałość i dobrą trakcję w każdych warunkach. Asortyment TreadMax do zastosowań mieszanych obejmuje najpopularniejsze rozmiary i stanowi bieżnikowaną alternatywę dla nowych opon Goodyear w tym sektorze użytkowym.
Z kolei opona TreadMax RHT II jest dostępna w rozmiarze 385/55R22.5 i stanowi uzupełnienie aktualnie oferowanej opony do naczep TreadMax RHT II 385/65R22.5. Nowe ogumienie rozszerza ofertę wysokiej jakości bieżnikowanych opon Goodyeara przeznaczonych do przewozów regionalnych. Linia opon do przewozów regionalnych TreadMax obejmuje popularne rozmiary opony TreadMax RHS II przeznaczone na każdą oś oraz opony TreadMax RHD II na oś napędową, również na obręcze
o rozmiarze 19,5”.
Nowe bieżnikowane opony – tak jak wszystkie z linii TreadMax
– są produkowane w zakładach Goodyeara w procesie bieżnikowana na zimno,
z zastosowaniem najnowocześniejszych korpusów oraz tych samych mieszanek
i wzorów bieżnika, co w odpowiadających im nowych oponach. Ogumienie TreadMax bieżnikowane na zimno umożliwia flotom maksymalnie efektywne wykorzystanie opon w ramach programu wielokrotnego życia opon (nowa opona – pogłębianie
– bieżnikowanie – pogłębianie) i korzystanie z parametrów technicznych bardzo zbliżonych do tych nowych opon.