Closer to wyjątkowe połączenie kobiecych i męskich nut zapachowych, tworzące intrygującą woń, która równie mocno kusi zarówno mężczyzn, jak i kobiety. Uznany kreator perfum, Jacques Cavallier, idealnie połączył ze sobą przeciwstawne aspekty zapachowe, spowijając tradycyjnie męską nutę akord fougere, zmysłową, damską mieszanką fiołków i mimozy, ulubionych kwiatów Halle Berry. Bogate, ciepłe i leśne wnętrze otoczone jest delikatnymi tonami, współbrzmiąc z radosnym, świeżym, ozonowym akcentem. Jak mówi Halle Berry, dało to efekt w postaci "nowoczesnego, seksownego, wszechstronnego i ponadczasowego zapachu. Kobieta powinna się w niego 'ubierać', gdy tylko zapragnie poczuć się seksownie".
W kwiatowo-drzewnej kompozycji znaleźć można nuty:
- głowy: ozonu, dzikich malin i lilii wodnej,
- serca: fiołka, cedru i mimozy,
- bazy: wanilii, kaszmiru i piżma.
Podobnie jak same perfumy, również ich opakowanie przemawia do obu płci. Jego opływowy i nowoczesny kształt to istny klasyk. Zarówno flakonik, jak i pudełko ozdobione są misternymi liniami stanowiącymi zarys męskiej i kobiecej sylwetki. Owa prowokacyjna krzywizna zdobi również elegancki flakonik w kształcie graniastosłupa, tworząc kuszącą grę przeciwieństw.
W kampanii reklamowej ze zdjęciami Alexeia Haya i w reżyserii Francisa Lawrence'a, Halle Berry, podobnie jak jej perfumy, bawi się rolami płci. Halle prezentuje się w męskiej koszuli typu Oxford, podkreślonej swoimi inicjałami i krawatem, stojąc pewnie w objęciach nagich, umięśnionych męskich ramion. To jej zapach przyciąga ich razem, tworząc niezaprzeczalne wzajemne pożądanie. Owa odważna i seksowna kampania podkreśla naturalną chemię pomiędzy mężczyzną i kobietą, wyzwoloną i spotęgowaną siłą zapachu.