Już od połowy maja w większości sklepów spożywczych na terenie województwa podlaskiego, a także w niektórych punktach w Warszawie i Lublinie można nabywać nowe wody smakowe przygotowane przez Spółdzielnię Produkcyjno-Handlową "Krynka" z Krynek. Po raz pierwszy jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w regionie wprowadza na rynek w tym samym czasie aż pięć nowych indeksów. Produkty SPH "Krynka" na bazie naturalnej wody źródlanej o smaku cytryny, truskawki i jabłka oraz gazowane o smaku cytryny i truskawki.
Postanowiliśmy wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów i stworzyć linię popularnych w ostatnim czasie wód smakowych. Nasze produkty oparte są na bazie naturalnej wody źródlanej ze źródła Krynka. Dzięki temu konsumenci mogą mieć pewność, że dostarczamy im najwyższą jakość produktu, zachowując przy tym dbałość o najmniejsze detale mówi Adam Matys, asystent zarządu ds. marketingu SPH "Krynka".
Wraz z wprowadzeniem nowych smaków, producent postanowił także odświeżyć wygląd etykiet, które ozdabiają napoje. SPH "Krynka" zachowuje swoje stare logo doskonale znane klientom, jednak na tym, podobieństwa do starego designu etykiet się kończą. Pozostała część etykiety jest nowoczesna i przejrzysta. Znajdziemy na nich elementy zieleni, odnoszącej się do walorów województwa podlaskiego, czyli łąk i lasów. Umieszczone zostało również zdjęcie rodziny z małymi dziećmi.
Chcemy podkreślić, że produkty SPH "Krynka" adresowane są do każdego klienta, bez względu na jego wiek i płeć. Nasze wody mogą pić zarówno ludzie pracujący, studenci, czy małe dzieci zapewnia Adam Matys. - Jednocześnie zaznaczamy naszą przynależność do regionu. Utożsamiamy się z tym miejscem, stąd na naszych nowych etykietach klienci znajdą hasło "Bogactwo natury prosto z Podlasia!". Zależy nam, aby mieszkańcy województwa podlaskiego wspierali lokalnych przedsiębiorców.
To nie koniec zmian. Producent w niedalekiej przyszłości zamierza zmienić wygląd etykiet na pozostałych napojach gazowanych i niegazowanych. Cały czas również pracownicy firmowego laboratorium pracują nad ulepszaniem składu niektórych produktów, zachowując przy tym tradycyjne, dobrze znane klientom z Podlasia smaki kwasu, czy podpiwnika.
Polityka naszej firmy opiera się na przygotowywaniu i udostępnianiu klientowi produktu o najwyższej jakości. Zależy nam na konsumentach i robimy wszystko, by Ci za każdym razem chcieli do nas wrócić podsumowuje Mieczysław Surowiec, prezes zarządu SPH "Krynka".