Philips MediaSuite telewizory z Internetem

Philips | 19/09/2011 14:09

Firma Philips, wiodący dostawca rozwiązań telewizyjnych dla branży hotelarskiej, wprowadza MediaSuite gamę telewizorów z funkcją internetu, która umożliwi gościom dostęp do świata internetowej rozrywki oraz informacji bez konieczności wychodzenia z pokoju hotelowego.


Wprowadzeniu telewizorów Philips MediaSuite towarzyszą badania wskazujące, że podróżni wolą hotele, które oferują multimedialne telewizory. Ponad połowa (55%) spośród 6767 respondentów, którzy wzięli udział w obejmujących całą Europę badaniach, stwierdziła, że chętniej wybrałaby pokój z telewizorem podłączonym do internetu. 92% osób przyznało, że korzystałoby z usługi NetTv podczas każdego swojego pobytu w hotelu. Do najbardziej atrakcyjnych usług dostępnych przez internet należą catch-up TV (39%), serwisy informacyjne (17%) oraz informacje o pogodzie (11%). W dziedzinie usług związanych z hotelarstwem największym powodzeniem cieszy się serwis z informacjami o mieście pobytu (39%), usługi concierge (16%) oraz informacje lotniskowe (10%).


Telewizory MediaSuite to najnowszy dodatek do gamy produktów firmy Philips zaprojektowanej specjalnie dla branży hotelarskiej, który za pośrednictwem wielu internetowych aplikacji NetTv pozwoli zaoferować wcześniej niedostępne usługi interaktywne bez potrzeby instalowania przystawki set-top box a wszystko to niskim kosztem.


Telewizory Philips MediaSuite pozwalają gościom hotelowym w pełni skorzystać z internetu bez potrzeby włączania laptopa czy notebooka. Catch-up TV, internetowe aplikacje, takie jak lokalna prognoza pogody i wiadomości oraz serwisy Facebook czy Twitter, są teraz dostępne za pomocą telewizora. Oznacza to, że podróżni nie odczują różnicy między korzystaniem z internetu w hotelu i w domu. Nawigację ułatwia oryginalny pilot zaprojektowany tak, aby korzystanie z całej gamy interaktywnych serwisów było intuicyjne.


Telewizory Philips MediaSuite powstały w oparciu o Super Seven obietnicę złożoną klientom. Oto siedem wyjątkowych korzyści zarówno dla gości, jak i hotelarzy:


Wouter Staal, starszy manager ds. globalnego marketingu, Dział Philips Hotel TV, stwierdził: Naszym celem jest, aby dzięki naszym rozwiązaniom telewizji hotelowej właściciele i managerowie hoteli na całym świecie mogli zaoferować swoim gościom zróżnicowane doznania w niskiej cenie. Telewizory MediaSuite poszerzają gamę naszych produktów i pokazują zaangażowanie na rzecz dostarczania naszym partnerom biznesowym konkurencyjnych i innowacyjnych usług .
Ian Millar, dyplomowany specjalista ds. technologii hotelarskich, profesor technologii informacyjnej, wicedyrektor ds. innowacyjności w Szkole Hotelarstwa w Lozannie powiedział: Obecnie goście hotelowi spodziewają się, że rozwiązania technologiczne znajdą się w ofercie hotelu. Podróżni pragną i oczekują, że będą mieć taki sam dostęp do rozrywek oraz mediów społecznościowych, jaki mieliby w domu. Philips MediaSuite daje im tę możliwość, dzięki czemu jest to nie tylko doskonały produkt, lecz także odpowiedź na zapotrzebowanie branży .


Ponad 30 lat doświadczenia w branży hotelarskiej sprawia, że firma Philips jest w stanie dostarczać niekonwencjonalne rozwiązania w postaci gamy telewizorów LED z nowatorskimi elementami. Dowodem naszego zaangażowania na rzecz innowacji jest również stworzenie zespołu ekspertów CoCreation Expert Team. Ten panel niezależnych, najlepszych przedstawicieli branży mających wieloletnie doświadczenie będzie testować produkty oraz doradzać firmie Philips, w jaki sposób może dalej rozwijać swoje oryginalne rozwiązania, tak aby poprawiać jakość pobytu w hotelu.
Do zespołu CoCreation Expert Team firmy Philips należy kierownictwo wyższego szczebla jej najważniejszych partnerów z branży hotelarskiej, w tym sieci Mariott i Accor oraz najlepsi konsultanci związani z hotelarstwem: Ted Horner, Bryan Steele i Ian Millar ze Szkoły Hotelarstwa w Lozannie


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.