Produkcja kampanii marki Louis Vuitton na sezon jesień/zima 2011 2012 to złożona procedura. Wzięło w niej udział sześć młodych modelek, które znajdują się właśnie na początku kariery, pięć weteranów, szofer i siedem rasowych piesków. Nawet psy musiały przejść casting i były wybrane z dziesiątek chętnych . Wszystko to miało miejsce na nieużywanym już torze w Brooklynie. To niezwykłe otoczenie pozwoliło na powstanie bardzo stylowych, pełnych klimatu fotografii, które tematycznie nawiązują do pokazu mody na ten sezon. Chodzi o historię kobiety, która opuszcza hotel i razem ze swym pieskiem wsiada do limuzyny, którą podstawia jej szofer.
Ekskluzywne materiały modeli z kolekcji Louis Vuitton na sezon jesień/zima 2011/2012 to przede wszystkim lakierowana skóra, skóra węża, baranek, kożuchy z długowłosych owiec w zestawieniu z karoserią wozów, skórzanych siedzeń i lakierowanego drewna dają w efekcie bardzo luksusowy klimat. Na dziewięciu zdjęciach przedstawiają się gwiazdorskie dodatki kolekcji. Między nimi są np. oficerskie czapki z barankiem, rękawice ze skóry, kilka wariacji z kultową torebką Lockit, wraz z kopertówką Extraordinaire ze skóry aligatora, z wiszących zamkiem i bransoletką z diamentami na noszenie na ręce. Kto by nie chciał mieć tej młodej damy na tylnim siedzeniu tak pięknego samochodu? pyta się Marc Jacobs. Bez względu na to gdzie jedzie, jest ubrania w ubrania z kolekcji Louis Vuitton .
Kampania reklamowa marki Louis Vuitton na sezon jesień/zima 2011 2012 ukaże się w sierpniu 2011.