Już w marcu, wzrok konsumentów przykuje nowy design batoników Pawełek. Wyróżniające się na półce opakowania, podkreślą młody i nowoczesny charakter marki. Apetyczne i wyraziste grafiki, ilustrujące zawartość opakowania, będą zachęcać do zakupu produktu. Dzięki wprowadzonym zmianom, Pawełek będzie mógł jeszcze skuteczniej konkurować w kategorii produktów impulsowych. Za kreację graficzną nowych opakowań odpowiada agencja Huddleston.
Re-design Pawełka, to między innymi, lifting logotypu marki, który poprzez zwiększenie liter kontrastujących z tłem, stał się bardziej czytelny i widoczny nawet z dużej odległości. Siła rynkowa marki została zwiększona poprzez czytelny, wręcz minimalistyczny layout graficzny oraz monochromatyczny color cod , dzięki któremu tworzy się jednolity blok kolorystyczny na półce sklepowej. Zastosowanie elementów złoconych, metalizowanych przesuwa brand Pawełek do wyższej strefy cenowej. Z opakowania zniknęły też kolorowe, dziecinne obrazki i zostały zastąpione nowoczesną grafiką oraz zdjęciem batonika, przedstawiającym płynność i aksamitność wylewającego się nadzienia. Ta wizualizacja buduje atmosferę delikatności, charakterystyczną dla batoników nadziewanych. Oznaczenie Pawełków różnymi kolorami, poprawia nawigację smaków. I tak na przykład, najbardziej popularny Pawełek o smaku toffi, jest opatrzony kolorem brązowym, a Pawełek z advocatem żółtym. Konsument na opakowaniu znajdzie również informację czy batonik jest z mlecznej, czy deserowej czekolady.
Re-design opakowań to kolejne z działań, składających się na nowe pozycjonowanie marki Pawełek. Głównym zadaniem jest odświeżenie jej wizerunku i zwiększenie atrakcyjności w oczach młodych ludzi. Pawełek ma stać się współczesną, dojrzałą marką z poczuciem humoru, przeznaczoną dla ludzi, którzy potrafią na luzie podchodzić do życia.