Na sklepowych półkach właśnie pojawił się nowy produkt premium marki WINIARY WARZYLION, który stanowi innowacyjne połączenie warzyw i bulionu.
Co więcej, właśnie od tych dwóch słów wzięła się jego nazwa. WARZYLION charakteryzuje niespotykana dotąd na rynku zawartość dużych warzyw w torebce, która wyróżnia produkt na tle konkurencji. Z kolei bulion spaja wszystkie składniki w jedną smakowitą całość. Jednego można być pewnym potrawy przygotowane z użyciem nowego produktu WINIARY będą wyróżniać się na stole apetycznym wyglądem i aromatem.
WARZYLION to produkt, stanowiący unikalne połączenie dużych kawałków warzyw i delikatnego bulionu. Przeznaczony jest dla tych osób, które często gotują sprawdzone i lubiane dania, poszukują jednak sposobu na urozmaicenie codziennej kuchni.
WARZYLION to produkt jednoznacznie premium, a tych konsumenci szukają w sklepie na linii wzroku i powyżej, dlatego warto zadbać o to, by został on ustawiony na półce właśnie w otoczeniu bulionów i przypraw WINIARY komentuje Karolina Złota, Category Specialist marki WINIARY i dodaje Jako naród jesteśmy otwarci na wszelkie nowości. Mamy więc nadzieję, że właśnie dzięki temu nowy produkt marki WINIARY doskonale wpisze się w różnorodne gusta Klientów.
Innowacyjna formuła produktu WARZYLION sprawia, że jest to unikalny dodatek do codziennych obiadów. Jego wyróżnikiem są duże kawałki poszatkowanych warzyw, świetnie prezentujących się w potrawie. Co ważne, dania przygotowywane z nowym produktem WINIARY nie tylko apetycznie wyglądają, ale przede wszystkim znakomicie smakują. Oryginalna kombinacja marchwi, cebuli, selera, pietruszki nadaje posiłkom bogaty, warzywny aromat. Z kolei wstępne przygotowanie składników w lekkim bulionie dyskretnie wzbogaci smak przyrządzanych dań. Produkt doskonale nadaje się do zup, sosów i dań mięsnych, a więc potraw, które często goszczą na naszych rodzimych stołach i do których przyrządzania chętnie wykorzystujemy warzywa.
Wprowadzenie na rynek produktu WARZYLION będzie wspierała kampania reklamowa w telewizji, działania w Internecie, a także materiały POS. To na pewno pozwoli produktowi szybko zaistnieć najpierw w świadomości, a następnie w kuchniach konsumentów. W związku z tym na początku roku, w okresie intensywnej kampanii marketingowej zalecamy detalistom zaopatrzyć się w odpowiednią ilość produktu, by następnie rozszerzyć jego ekspozycję na półce mówi Gabriela Wielgosz, Product Manager przypraw marki WINIARY.