Producent artykułów spożywczych, spółka Mispol, wprowadziła nowy produkt na rynek Pasztet Leppszy oferowany w opakowaniach 131 g. Projekt opakowań wykonało warszawskie Studio Projektowe IKAR.
Pasztet Leppszy dostępny jest na terenie całego kraju w sklepach kanału tradycyjnego i dużej części nowoczesnych sieci detalicznych. Koncepcja i cechy pasztetu Leppszy są wynikiem szerokich badań konsumenckich przeprowadzonych w ostatnim czasie. Kanapka z pasztetami Leppszy to doskonały sposób na smaczny i szybki posiłek. Obecnie na rynku dostępne są cztery warianty smakowe produktu: drobiowy, drobiowy z pomidorami, drobiowy z pieczarkami i drobiowy z papryką.
Produkt nie zawiera składników wieprzowych ( 100 % drobiowy! ) w przeciwieństwie do większości drobiowych pasztetów na rynku, zawierających najczęściej 7 10 % tłuszczu wieprzowego. Unikatowa receptura stworzona została przez zespół technologów firmy tak, aby sprostać wymaganiom zarówno ludzi dbających o zdrowie, jak i tych, którzy chcą czerpać przyjemność z jedzenia.
Na etapie prac pasztety Leppszy poddawane były wielokrotnie ocenom jakościowym w porównaniu do produktów oferowanych przez liderów na rynku. Badania jakości przeprowadzane były między innymi przez niezależny Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego. Dopracowana receptura pasztetów Leppszy w badaniach tych uzyskała ocenę wyższą od większości porównywanych konkurencyjnych produktów.