Nowe linie produktów Virtu

Virtu | 12/10/2010 16:10

Firma Virtu, czołowy producent dań gotowych, wprowadziła do swojej oferty dwie nowe linie produktów: FIT - dla dbających o linię i Kids - dla najmłodszych smakoszy.

- Nowe linie produktów to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku i postulaty zgłaszane przez naszych klientów - mówi Dagmara Mikulska, właścicielka firmy Virtu. W miarę możliwości staramy się uwzględniać sugestie konsumentów i dopasowywać ofertę Virtu do ich oczekiwań. Stąd pomysł na linię FIT, dedykowaną osobom dbającym o sylwetkę oraz na linię Kids, przeznaczoną dla dzieci.

W linii FIT znalazły się naleśniki wegetariańskie oraz ryż z warzywami, natomiast w linii dla dzieci - naleśniki z serem i brzoskwiniami, naleśniki z jabłkiem oraz pierożki z serem i truskawkami. Obie linie mają nową szatę graficzną dopasowaną do specyfiki produktów. Nowoczesne opakowanie linii dla dzieci przyciąga wzrok, kusi kolorami i wraz z wesołymi postaciami na wieczku zachęca milusińskich do zjedzenia smacznego obiadu. Natomiast opakowania linii FIT zostały ubrane w charakterystyczne dla lżejszych produktów jasne barwy z wyraźnym, ujętym przy logotypie członem fit, oznaczającym że danie, dzięki obniżonej kaloryczności przeznaczone jest dla wszystkich dbających o zdrowie i smukłą sylwetkę. Dodatkowo, produkty w obu liniach mają gramaturę odpowiednią dla swojej grupy celu, dopasowaną tak, aby danie starczało dokładnie na jeden posiłek: w linii FIT jest to 300g a w linii Kids - 200g.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.