Marka Familijne, należąca do Jutrzenki Colian, wprowadziła na rynek herbatniki Zwierzaczki suche oraz herbatniki Zwierzaczki w czekoladzie mlecznej. Nowe produkty, adresowane do dzieci, są dostępne w sprzedaży od czerwca br.
Zwierzaczki suche i Zwierzaczki
w czekoladzie mlecznej to kolejne produkty marki Familijne, które rozszerzają utworzoną wiosną br. kategorię ciastek. Herbatniki w dwóch wersjach smakowych - suche i z zawartością czekolady mlecznej - są adresowane do dzieci.
Zwierzaczki, podobnie, jak pozostałe produkty tej marki, są zapakowane we flowpack - najpopularniejszy na rynku rodzaj opakowania. Jego grafika jest spójna z ciastkami Familijnymi, wyróżnia się estetyką i obecnością czytelnego logotypu marki.
Szata graficzna opakowania została zaprojektowana z myślą o najmłodszych konsumentach. Zawiera intensywne, przyciągające uwagę barwy oraz postacie zwierząt.