Limitowany smak HITa

Bahlsen | 14/06/2010 12:06

Na okres letni marka HIT przygotowała niespodziankę dla swoich fanów. Karmelowo-orzechowy HIT o nazwie BIG CITY LIFE to doskonała przekąska na letnie wycieczki, imprezy i spotkania z przyjaciółmi.

Wakacje tuż tuż! Nadchodzi czas zabawy, imprez i nielimitowanego relaksu. Specjalnie na tę okazję w portfolio marki HIT, jak co roku, pojawił się nowy limitowany wariant.

Po sukcesie produktów takich jak Coffee Excitement, czy Mad Dog, w latach ubiegłych, także w tym roku fani marki HIT zostaną mile zaskoczeni. Na tegoroczny okres wakacyjny firma Bahlsen opracowała nowy produkt, który łączy w sobie dwa popularne smaki: karmel & orzech. Osiągnięta w ten sposób wyjątkowa kompozycja kremu w połączeniu z chrupiącym herbatnikiem HIT nadaje nowy, niepowtarzalny smak jednemu z najbardziej popularnych ciastek na polskim rynku.

Nazwa nowego HITa BIG CITY LIFE nawiązuje do dynamicznego życia konsumentów w wielkim mieście. Szybkie tempo miasta wymaga sił. Karmelowo-orzechowy HIT to świetne rozwiązanie, dodające energii do dalszego działania. Nowy HIT idealnie nadaje się na spotkania z przyjaciółmi, to nieodzowny towarzysz wieczornych imprez i koncertów. Oprócz wyjątkowego smaku sezonowy HIT wyróżnia się charakterystycznym, nowoczesnym projektem graficznym, który gwarantuje wyróżnialność produktu na sklepowych półkach.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.