Spomlek wprowadza pierwszą w Polsce markę dla serów żółtych

www.portalspozywczy.pl | 11/02/2010 09:02

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadza nową markę żółtych serów Serenada. - To nowatorski na naszym rynku projekt, bowiem żaden z producentów nie zdecydował się dotąd na stworzenie oddzielnej serowej marki - zapewniają przedstawiciele Spółdzielni.

Pod nazwą Serenada kryje się osiem różnych serów w plasterkach i kawałkach, w tym tak popularne jak Radamer, Babuni i Salami. W drugim etapie pod nazwa Serenada pojawią się także sery w blokach, przeznaczone do sprzedaży na stoiskach tradycyjnych.

Silna stroną opakowań ma być ich wesoła kolorystyka, dzięki której nie tylko wyróżniają się na sklepowych półkach. - Zamiast wykładać plasterki na talerz, można podawać je na nowoczesnej tacce typu otwórz-zamknij". Natomiast duże kręgi i bloki niewątpliwie rozweselą tradycyjne stoiska, na których kupujemy ser na wagę - podkreślają przedstawiciele SM Spomlek.

- Powstanie jednej marki, łączącej różne gatunki serów, umożliwi konsumentowi świadomy wybór. Nie tylko ulubionego gatunku czy smaku, ale także sprawdzonego producenta. Na nas nakłada to jeszcze większą odpowiedzialność za stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów - podkreśla Rafał Wawrzyniak, wiceprezes SM Spomlek ds. Zarządzania i Marketingu.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.