Firmy z systemu Coca-Cola wprowadziły na rynek nowy innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn - Burn Shot. Dzięki specjalnej formule zawierającej aktywne składniki i witaminy, Burn Shot, będący suplementem diety, ma dostarczać konsumentom natychmiastowego zastrzyku energii. Jak zapewnia producent, Burn Shot jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku.
Burn Shot zawdzięcza swoją skuteczność nowej skoncentrowanej formule, opartej o aktywne składniki takie, jak kofeina, tauryna i guarana oraz witaminy. Produkt skierowany jest do konsumentów w wieku 18-35 lat, którzy potrzebują natychmiastowej dawki energii bez konieczności wypijania dużej ilości napoju oraz noszenia ze sobą dużego opakowania.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca obecność w telewizji, Internecie, a także atrakcyjne materiały ekspozycyjne dedykowane dla punktów sprzedaży.
Burn Shot jest oferowany w butelce PET o pojemności 50 ml. Dystrybucja, w pierwszym etapie wprowadzenia produktu na rynek, obejmie wybrane sieci stacji benzynowych.