Tej wiosny firma H&M będzie współpracować z najmłodszym jak dotąd projektantem, aby stworzyć oryginalne T-shirty przy współudziale klientów H&M na całym świecie.
André Lorens Stock to 18-latek ze Szwecji, który jest autorem bardzo rozreklamowanej marki T-shirtów Black Book. André zapoczątkował markę ozdabiając własnym projektem T-shirt, który kupił w H&M. Teraz H&M, za pośrednictwem hm.com, świętuje jego przedsiębiorczość w formie tej ekscytującej współpracy. André wybierze i dostosuje najlepsze jego zdaniem nadruki nadsyłane przez klientów od stycznia do hm.com, a T-shirty z tymi nadrukami pojawią się w sklepach już w kwietniu.
André zajął się projektowaniem T-shirtów dopiero rok temu. Skończyłem szkołę mówi i nie mogłem znaleźć pracy nawet jako kelner. Zrobiłem T-shirt dla siebie, ale ludzie podchodzili do mnie na ulicy i pytali, gdzie go kupiłem, więc zacząłem o tym myśleć, jako o pomyśle na biznes. T-shirty stały się takim sukcesem, że André wkrótce otworzył swój pierwszy internetowy sklep Black Book i właśnie ukończył swoją pierwszą, wyprodukowaną fabrycznie kolekcję.