Jutrzenka wchodzi z nową ofertą bakaliową

www.portalspozywczy.pl | 31/12/2009 14:12

Na sklepowe półki trafia nowa marka bakalii - Siesta. Praca nad marką trwała kilka miesięcy, a jej wprowadzenie poprzedzono szeregiem ogólnopolskich badań konsumenckich. - Dzięki temu koncepcję całej marki w tym nazwa, logotyp, slogan oraz szata graficzna została przygotowana tak, aby odpowiadała gustom i oczekiwaniom polskich konsumentów - zapewniają przedstawiciele Grupy Kapitałowej Jutrzenka.

Bakalie Siesta skierowane są do młodej, dynamicznej grupy docelowej. Na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się logotyp "Jutrzenka".

Ponad 77 proc. konsumentów przed zakupem bakalii oczekuje możliwości sprawdzenia jakość produktu zawartego w opakowaniu. Dlatego też na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się "okienko", przez które można zobaczyć zawarty w opakowaniu produkt. Klienci znajdą na paczkach informację o GDA (z ang. wskazane dzienne spożycie) - zawartości składników odżywczych, występujących w porcji "garści" produktu. Bakalie Siesta, jako jedyne w Polsce, mają z tyłu opakowania przepisy podpowiadające różne, niestandardowe formy serwowania bakalii oraz ciekawostki na temat produktu.

Według badań SMG/KRC w 67% gospodarstw domowych bakalie po otwarciu przechowuje się w oryginalnym opakowaniu, dlatego Siesta wprowadziła innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku - pasek ułatwiający zamykanie. Z tyłu paczki znajduje się specjalny paseczek, którego należy użyć przy zamykaniu już raz otwartych bakalii. Takie rozwiązanie zapobiega rozsypywaniu się produktu oraz pomaga w zachowaniu jego oryginalnego smaku i zapachu.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.