Candia chce w innowacyjny sposób zachęcić dzieci do picia mleka

www.portalspozywczy.pl | 28/12/2009 12:12

Firma Candia wprowadza nowy produkt - mleko półtłuste (1,55%) UHT w opakowaniach z wizerunkami bohaterów kreskówek Disneya.

Front opakowania zdobią portrety postaci z filmów, a drugą stronę 10 różnych komiksów. Zakończenia historyjek należy domyślić się samemu i sprawdzić z rozwiązaniem. Dodatkowo każdy z bohaterów ma dla dzieci własną, zabawną zagadkę.

Produkt w oryginalnym opakowaniu został przygotowany z myślą o najmłodszych. Bohaterowie kreskówek mają pomóc rodzicom zachęcić dzieci do spożywania mleka.

Wsparciem sprzedaży będzie roczny program lojalnościowy prowadzony z magazynem "Kaczor Donald", promocja w kanale telewizyjnym Disney Chanel, konkursy konsumenckie, a także, prowadzona przez agencję Pro Signum z Krakowa, szeroka kampania informacyjna kierowana do mediów konsumenckich oraz branżowych.

Według zapewnień producenta, karton ma poręczne, plastikowe zamknięcie, jest pakowany w wygodne zgrzewki (6 szt.) z mocnym uchwytem.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.