Metamorfozy Dania w 5 minut WINIARY

www.winiary.pl | 07/10/2009 10:10

Podróż, krótka przerwa pomiędzy zajęciami, praca, od której trudno się oderwać W wielu sytuacjach nie mamy możliwości przygotowania posiłku. Danie w 5 minut powstało z myślą o najbardziej zabieganych konsumentach marki WINIARY. W ostatnim czasie producent poprawił receptury istniejących już różnorodnych smaków i wprowadził 2 nowe: Ziemniaki puree z kawałkami marchewki i groszkiem oraz Świderki smak kremowo-mięsny z pomidorami. Radykalnie zmieniły się też opakowania: forma i grafika kubków.
Danie w 5 minut WINIARY tradycyjnie sprzedawane jest w plastikowych kubeczkach, a jego przygotowanie ogranicza się do zalania gorącą wodą, wymieszania, przykrycia pokrywką opakowania i odczekania 5 minut. Nowe, wprowadzone w sierpniu opakowania są nowoczesne, kolorowe i wesołe. Aż chce się po nie sięgnąć!
Dwa nowe smaki Dania w 5 minut WINIARY to propozycje zarówno dla amatorów dań mięsnych, jak i warzywnych.
Danie w 5 minut WINIARY Ziemniaki puree z kawałkami marchewki i groszkiem to smakowita kompozycja puree pokolorowana zielonym groszkiem i czerwoną marchewką. Oczywiście kawałki warzyw nie tylko dodają daniu koloru, ale przede wszystkim wzbogacają jego smak. Dzięki temu ta świeża, warzywna propozycja jest po prostu pyszna!
Danie w 5 minut WINIARY Świderki smak kremowo-mięsny z pomidorami to pyszne, zrównoważone połączenie mięsa i pomidorów. Całość została złagodzona kremową śmietanką, która dodaje daniu lekkości smaku. To danie, do którego z przyjemnością się powraca!
Danie w 5 minut to kategoria popularna wśród młodych, aktywnych ludzi (18-25 lat). W wakacyjnej akcji promocyjnej tych produktów uczestniczyło ponad 45 tysięcy osób!
Dotychczasowa oferta Dania w 5 minut WINIARY to: Ziemniaki puree z grzankami i smażoną cebulą, Spaghetti po bolońsku, Ziemniaki puree o smaku bekonowym z grzankami Makaron z sosem gulaszowym, Makaron z sosem pieczarkowym i Spaghetti po neapolitańsku.
Na początku października w telewizji i Internecie ruszy niezwykła kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu nowości na rynek. Na jej potrzeby biuro projektowe Lange & Lange zaprojektowało, a dom postprodukcyjny Chimney Pot zanimował zabawne, sympatyczne postaci, które pojawią się we wszystkich działaniach reklamowych. Koordynatorem prac oraz autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Fire Fly Creations. Działania w Internecie przygotuje agencja Infinity Group.


Galeria:

Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.