Drugi numer Magazynu PRIME w sprzedaży

Magazyn Prime | 05/10/2009 12:10


W sprzedaży pojawił się drugi numer ekskluzywnego magazynu dla mężczyzn PRIME. Nowym elementem pisma jest prawie czterdziestostronicowy dział stylu, stworzony autorsko przez polskich stylistów i fotografów.
PRIME porusza tematy interesujące współczesnego i nowoczesnego mężczyznę. Choć jest to dopiero drugi numer, pismo ma już wyraźnie przemyślaną konstrukcję i spójne rozwiązania zarówno od strony merytorycznej, jak i graficznej oraz fotoedycyjnej.

- PRIME jest pismem obiektywnym, starannym, prezentuje współczesnego mężczyznę, opowiada o jego sukcesie, a jednocześnie zawiera setki przydatnych informacji dotyczących takich tematów, jak psychologia, motoryzacja, podróże, seks, finanse, gadżety, kulinaria, design, kultura - komentuje Ryszard Bałys, redaktor naczelny Magazynu PRIME. - Gazeta tego typu, z taką dbałością o jakość materiałów, do tej pory na polskim rynku nie istniała. Wyprzedza zawartością merytoryczną inne pisma z tzw. segmentu prasy dla mężczyzn.

Bohaterem okładki jesiennego wydania Magazynu PRIME jest Borys Szyc, który udzielił pismu ekskluzywnego wywiadu, a kilka dni później odebrał tzw. polskiego Oscara.
Stałymi felietonistami pisma są: Andrzej Stasiuk, Edi Pyrek, Marek JóĽwik, Artur Andrus i Monika Luft.
Pismo kosztuje 9,90 zł i można je znaleźć w salonach Empik, Relay, In Medio oraz RUCH.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.