Waterrr! Twój głos ma power! Pod takim hasłem realizowana jest kampania wprowadzającą na rynek zupełnie nowy produkt Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) Kubuś Waterrr.
Multimedialna kampania reklamowa rozpoczęła się pod koniec maja i ma na celu zachęcenie młodych konsumentów do spróbowania nowego produktu pod marką Kubuś wody źródlanej z dodatkiem soku owocowego.
Przygotowana kreacja utrzymana jest w konwencji animowanego teledysku, nawiązującego do wodnego świata. Komunikacja podkreśla unikatowe wartości nowej wody brak konserwantów, sztucznych barwników jak i funkcjonalność opakowania dopasowanego do potrzeb dzieci.
Kubuś Waterrr występuje w trzech wariantach smakowych: cytryna, truskawka i jabłko.
Kampania realizowana jest w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, Jetix, Zig Zap), prasie skierowanej do mam, na outdoorze, siatkach wielkoformatowych, autobusach i tramwajach.
Start kampanii : 25.05.2009
Account Team: Account Director Małgorzata Tereszczenko, Account Executive Bolek Michalski
Strategic Team: Magdalena Zdunikowska
Dyrektor Kreatywny: Max Olech
Team Kreatywny: Art. Dir. Jola Gorczyńska, Copywriter Michał Łągiewka (Prasa - Art. Dir. Johan Pasternak, Copywriter Natalia Pryzowicz)
Producent: TV Prod. Olga Kotas, Print Prod. Rafał Kierzyński
Planowanie i zakup mediów: Zenith Media