Nowy produt - Kubuś WATERR

http://www.newss.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=4343&Itemid=1 | 19/06/2009 13:06

Waterrr! Twój głos ma power! Pod takim hasłem realizowana jest kampania wprowadzającą na rynek zupełnie nowy produkt Tymbarku (Grupa Maspex Wadowice) Kubuś Waterrr.

Multimedialna kampania reklamowa rozpoczęła się pod koniec maja i ma na celu zachęcenie młodych konsumentów do spróbowania nowego produktu pod marką Kubuś wody źródlanej z dodatkiem soku owocowego.

Przygotowana kreacja utrzymana jest w konwencji animowanego teledysku, nawiązującego do wodnego świata. Komunikacja podkreśla unikatowe wartości nowej wody brak konserwantów, sztucznych barwników jak i funkcjonalność opakowania dopasowanego do potrzeb dzieci.

Kubuś Waterrr występuje w trzech wariantach smakowych: cytryna, truskawka i jabłko.

Kampania realizowana jest w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, Jetix, Zig Zap), prasie skierowanej do mam, na outdoorze, siatkach wielkoformatowych, autobusach i tramwajach.


Start kampanii : 25.05.2009
Account Team: Account Director Małgorzata Tereszczenko, Account Executive Bolek Michalski
Strategic Team: Magdalena Zdunikowska
Dyrektor Kreatywny: Max Olech
Team Kreatywny: Art. Dir. Jola Gorczyńska, Copywriter Michał Łągiewka (Prasa - Art. Dir. Johan Pasternak, Copywriter Natalia Pryzowicz)
Producent: TV Prod. Olga Kotas, Print Prod. Rafał Kierzyński
Planowanie i zakup mediów: Zenith Media


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowość dostępna w sieciach:

Real

Tesco

Carrefour

Auchan

BILLA

Intermarche

E.Leclerc

Elea, Atac