Tesco poszerza ofertę dyskontową o kolejne 300 nowych produktów. Jeszcze w tym tygodniu na półki sklepów trafią m.in. nowe napoje gazowane i woda, ciastka, wyroby alkoholowe oraz urządzenia do pielęgnacji ciała i kosmetyki samochodowe.
Ceny nowych produktów są równie niskie jak w sieciach dyskontowych, a klienci mogą je łatwo rozpoznać po żółtych opakowaniach zbiorczych, w których produkty ustawione są na półkach. Sieć przygotowała degustacje nowości we wszystkich swoich sklepach.
Na początku marca br. Tesco wprowadziło do sprzedaży 700 nowych markowych produktów pierwszej potrzeby w dyskontowych cenach. Są to produkty spożywcze, kosmetyki oraz chemia gospodarcza, które pod względem ceny i jakości stanowią alternatywę dla produktów oferowanych w dyskontach. Nowe marki przekonały klientów, że nie muszą rezygnować z ulubionych produktów i stylu życia, żeby oszczędzać na codziennych zakupach.
Tesco uzupełnia właśnie swoją ofertę dyskontową o dodatkowe 300 linii. Znajdą się w niej zupełnie nowe marki, jak i nowe produkty wśród marek, które klienci już znają. Nowościami będą m.in. napoje gazowane NA 5! , napoje alkoholowe 'VOLTER , wody mineralne KRYSZTAŁOWA oraz ciastka VAN SOUTER . Asortyment produktów spożywczych uzupełnią kosmetyki BIO AVENA , a także produkty z działów przemysłowych: preparaty do pielęgnacji samochodów TOPDRIVE i urządzenia do dbania o ciało i włosy pod marką LOOKING GOOD .
Mimo, iż nowy asortyment dyskontowy został wprowadzony zaledwie 3 miesiące temu, wiele marek ma już swoich stałych, lojalnych klientów. Do najpopularniejszych produktów w ofercie dyskontowej Tesco należą: olej Złota Kraina , nabiał marki Milkland , środki czystości Daisy oraz ryby i owoce morza Pescado . Sieć planuje rozwijać te marki i uzupełniać o nowe kategorie produktów. W ofercie pojawią się np. nowe sery topione w plasterkach i nowe jogurty Milkland, krewetki Black Tiger i pstrągi tęczowe pod marką Pescado oraz tabletki do zmywarek i płyny do naczyń Daisy Poppy.
Ceny nowych marek dyskontowych w Tesco są średnio o 20 procent niższe od ich markowych odpowiedników. W porównaniu do cen analogicznych produktów w sklepach sieci dyskontowych, klienci mogą być pewni, że za zakupy w Tesco zapłacą nie więcej niż u konkurencji.
Dla klientów, którzy przed zakupem chcieliby spróbować nowych marek, sieć przygotowała degustacje. Odbywać się one będą we wszystkich sklepach Tesco w dniach od 16 do 18 czerwca oraz 25 i 26 czerwca w godzinach od 9 do 17.00.
W marcu 2009 roku Tesco wprowadziło do swojego asortymentu ponad 40 nowych marek dyskontowych. Nowy asortyment to produkty, które dostępne są tylko w sieci Tesco. Znalazła się wśród nich żywność (m.in. nabiał, słodycze, przekąski, ryby, kawa i herbata, wody i napoje, mąka, makaron, kasza, wędliny), kosmetyki oraz chemia gospodarcza (np. proszki do prania, płyny do płukania, mydło w płynie), czyli produkty codziennego użytku.
Tesco na bieżąco monitoruje i wyrównuje ceny nowych marek oraz znanych produktów markowych do poziomu cen analogicznych towarów w sklepach sieci dyskontowych. Na zakupach klienci, więc mają gwarancję niskich cen, a przy okazji korzystają ze wszystkich zalet dużych sklepów: lad ze świeżymi produktami, wypieku pieczywa, szerokiego wyboru różnych produktów i dogodnych godzin otwarcia.
Wprowadzenie nowych marek do asortymentu firmy to również dobra wiadomość dla dostawców i partnerów biznesowych Tesco. Zdecydowana większość, bo prawie 2/3 nowych linii produktów pochodzi od polskich producentów.