W tym sezonie MOHITO proponuje w trzech liniach (SOFT OFFICE, CASUAL, CLUBBING) modele pełne kobiecości, naturalności i stylu. Do biura, klubu czy na co dzień, różnorodne ubrania zainspirowane architektonicznym minimalizmem, przygotowane z naturalnych tkanin i w kolorach natury czy dzikiej Afryki. Proponowane linie są wyszukane, oryginalne, modne i prawdziwie orzeźwiające, tak jak MOHITO.
Pierwsza z linii, SOFT OFFICE dedykowana jest kobietom ceniącym subtelną elegancję w życiu zawodowym i codziennym. Na wiosnę znajdą się w niej dwa odrębne trendy. Pierwszy z nich "Framing" to proste, klasyczne formy, inspirowane wyszukaną acz minimalistyczną architekturą, Art Déco i japońskim drzeworytem. Nazywany też nowoczesną elegancją w prostym stylu zestawia ze sobą wiele przeciwstawnych motywów tj. paski i kwiaty, czy miękkie linie i figury geometryczne. Sylwetkę podkreślają proste lub ołówkowe doły, kopertowe góry i wcięta talia. Drugi trend "Radiance" to pokaz cybernetycznego świata i wirtualnej rzeczywistości, wykorzystujący motywy kinetyczne, technologiczne i efekty świetlne. Wszystko po to, aby uzyskać nowoczesne i zmysłowe formy idealne do biura. Kobiecość podkreślą zwiewne, opływające sylwetkę półprzezroczyste tkaniny.
Dla poszukujących codziennych lecz modowych rozwiązań, marka MOHITO proponuje swoją odsłonę w wersji CASUAL. Tu również wariacja trendów. Wiosnę rozpoczyna linia inspirowana sztuką Afryki. "Ritual" jest dekoracyjnością form, barw i szczyptą tajemniczości. Kształty modeli też, niczym zaczerpnięte z natury są pełne misternych splotów, mozaik utrzymanych w duchu etno i safari. Luźne formy, zdobione sznurkami, zagnieceniami i marszczeniami to idealne rozwiązania na ciepłe miesiące dla wszystkich ceniących luz i wygodę.