Wielkie otwarcie pierwszego salonu s.Oliver

http://www.soliver.com | 02/04/2009 08:04

Kosmiczne kolejki przed salonem sprzedaży s.Oliver w Galerii Malta, ponad 9000 kuponów rabatowych rozdanych przez pracowników sklepu i prawie 25000 klientów w ciągu 9 godzin tak można podsumować pierwszy dzień premiery marki s.Oliver w Polsce.


Nowa marka z impetem wkroczyła do Polski, niosąc ze sobą powiew świeżości zarówno nowatorskimi rozwiązaniami wewnątrz sklepu, jak i jakością oferowanych produktów.
Magnesem dla klientów galerii z pewnością był występ holenderskiego piosenkarza Jay a Delano, którego wizerunek promuje markę s.Oliver w Polsce. Jak twierdzi Jay - Takie spontaniczne spotkania z publicznością, jak tutaj w sklepie s.Oliver są niezwykle prawdziwe i energetyczne. W tej chwili bardzo mi tego brakuje, na codzień trenuję po 10-12 godzin dziennie, żeby jak najlepiej zatańczyć w show Taniec z Gwiazdami , a dzisiejsze spotkanie jest miłą odskocznią od moich treningów


Do końca 2009 roku na polskim rynku powstanie kolejnych 10 do 15 sklepów. W planach jest zajęcie odpowiednich obiektów o powierzchni od 300 do 1000 m2 w dużych miastach i w nowych centrach handlowych. W pięciu sklepach będą oferowane linie produktów s.Oliver Casual i QS by s. Oliver. Ofertę uzupełni linia dodatków s.Oliver Accessories. Otwarciu sklepów będą towarzyszyć intensywne akcje marketingowe i efektywne promocje.


Marka s. Oliver to połączenie doskonałych na każdą okazję strojów klasycznych i zgodnych z aktualnymi trendami , jak również wprowadzanie co miesiąc nowych kolekcji.Wysokiej jakości i idąca z duchem czasu linia s. Oliver Casual dla kobiet i mężczyzn łączy wygodę z bardzo starannym wykonaniem i przystępna ceną. Aktualne trendy, wysoka jakość i niezwykle modny fason nadają linii QS by s. Oliver indywidualny charakter pełen interesujących detali. Szeroki wybór dodatków koronuje wizytę w świecie s. Oliver.
s.Oliver Galeria Malta ul. Baraniaka 8, 61-131 Poznań


Galeria:

Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.