Coca-Cola Poland - Cappy Ice Fruit

www.cocacola.com.pl | 12/08/2008 09:08

Coca-Cola Poland wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Jest to nowa propozycja napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych. Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców jabłka i gruszki, pomarańczy i grejpfruta oraz jabłka, jagody i jeżyny. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie w trosce o zdrowy styl życia poszukują dla siebie nowych produktów.

Wprowadzenie na rynek napojów owocowych Cappy Ice Fruit to kolejny krok w kierunku poszerzenia oferty firmy w zakresie soków i napojów owocowych. W marcu tego roku Coca-Cola Poland wprowadziła na rynek nową linię soków Cappy odpowiadając w ten sposób na rosnący trend health and wellness . Wraz z jego upowszechnianiem rośnie liczba osób poszukujących produktów, które pozwalają w prosty i wygodny sposób wzbogacić codzienną dietę w wartościowe składniki pochodzące z roślin. Cappy Ice Fruit to głównie oferta skierowana do ludzi, którzy poszukują owocowego orzeźwienia w gorące letnie dni.

Jako firma napojowa zaspakajająca wszystkie potrzeby konsumentów w zakresie napojów bezalkoholowych rozwijamy nasze podstawowe portfolio Cappy, tak aby każdy konsument mógł u nas znaleźć produkt odpowiedni dla siebie. Wraz z nowymi napojami owocowymi Cappy Ice Fruit chcemy zaoferować konsumentom przyjemne owocowe orzeźwienie na letnie dni powiedziała Agnieszka Nosalik z frmy Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialna za markę Cappy.

Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy również podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem zarówno potrzeb jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.
Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5L i 1,5l. Sugerowana cena opakowania półlitrowego to 2,69 zł natomiast opakowania półtoralitrowego - 4,59 zł. Dystrybucja produktu obejmie wszystkie kanały sprzedaży zarówno kanał tradycyjny jak i nowoczesny.

Wierzymy, że nasza najnowsza propozycja Cappy stanie się kolejnym krokiem do umocnienia naszej pozycji w segmencie soków i napojów owocowych w Polsce. Jesteśmy przekonani, że konsumenci docenią fakt, że nie poprzestajemy na deklaracjach, poszukujemy innowacji i tworzymy nowe produkty spełniające najbardziej indywidualne wymagania dodaje Agnieszka Nosalik.

Wprowadzeniu produktu na rynek będzie towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa obejmująca reklamę telewizyjną, outdoor oraz Internet, a także liczne działania BTL-owe. Na potrzeby kampanii zostały zaplanowane akcje specjalne wspierające dystrybucję oraz sprzedaż produktu m.in.: sprzęt merchandisingowy (displaye, racki, standy), lodówki, itp. W realizację kampanii zostały zaangażowane firmy wspierające: Lowe (kreacja kampanii), Starcom (dobór mediów), K2 (internet), Point of View (PR).

Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych i posiada ponad 60-letnie doświadczenie w ich produkcji. Firma produkuje wiele marek soków i napojów owocowych, w tym znaną na całym świecie markę Minute Maid.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.