PIERWSZE WIELOZBOŻOWE CHIPSY SUNBITES

informacja prasowa | 15/07/2014 12:07

To świetny pomysł na pyszną i lekką przekąskę dla dynamicznej kobiety
• Twarzą kampanii promującej nowy produkt Sunbites jest Małgosia Socha, która podjada chipsy między posiłkami
• Sunbites wprowadza też wielozbożowe paluszki Rodzina lekkich przekąsek Sunbites powiększa się o nowy, rewolucyjny produkt – pyszne wielozbożowe chipsy o smaku Wiosennej Cebulki lub Słonecznej Papryki.

To unikalny produkt na rynku, gdyż chipsy są produkowane ze zbóż – są więc źródłem cennego błonnika. Sunbites wprowadził na rynek również wielozbożowe paluszki. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży. Pierwsze wielozbożowe chipsy Sunbites dla dynamicznej kobiety Lekkie i chrupiące wielozbożowe chipsy Sunbites to idealna przekąska dla nowoczesnej, dynamicznej kobiety, która czasem potrzebuje zjeść coś pomiędzy posiłkami, aby móc stawić czoła wyzwaniom zabieganego dnia. Dzięki zawartości zbóż są one źródłem błonnika, a ich niepowtarzalny smak płynie z aromatycznych przypraw.
2x2 – dwa smaki w dwóch rozmiarach
Nowe wyjątkowe chipsy Sunbites o smaku Wiosennej Cebulki lub Słonecznej Papryki zostały zapakowane
w kolorowe, kobiece opakowania o wadze 60 i 110 g. Mniejsze opakowanie łatwo zmieści się do Twojej torebki.
Sugerowana cena detaliczna chipsów Sunbites to 3,29 zł za opakowanie 60 g.
Kampania reklamowa chipsów Sunbites
Kampania promująca chipsy Sunbites rusza 14 lipca 2014 roku. Będzie obejmowała emisję spotów reklamowych
w telewizji, kampanię billboardową w ośmiu miastach oraz kampanię internetową, a także akcje samplingowe.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowość dostępna w sieciach:

Stokrotka

Piotr i Paweł

Carrefour