Nowa koncepcja gastronomiczna w Focus Hotels

informacja prasowa | 18/03/2013 21:03

W połowie marca, sieć Focus Hotels wprowadza nową koncepcję gastronomiczną. Głównym założeniem zmian jest wprowadzenie ustandaryzowanej, jednakowej karty menu, która obowiązywać będzie we wszystkich obiektach sieci. Dodatkowo nowa kuchnia w hotelach Focus ma być szybka, przystępna cenowo i zarazem smaczna oraz elegancko podawana. Koszyk Focus, Żeberka XXL czy Czekoladowa Lawa – to tylko niektóre z proponowanych nowości kulinarnych.

W połowie marca 2013, w sieci Focus Hotels zagościła nowa koncepcja gastronomiczna. Wprowadzona zostaje nowa karta menu. Będzie ona teraz ujednolicona dla wszystkich obiektów z wyjątkiem Bydgoszczy, gdzie nie ma restauracji hotelowej. Karta będzie zawierała potrawy, które do tej pory klienci doceniali najbardziej.

Oprócz nowej karty menu w restauracjach, dodatkowo wprowadzona zostanie jej skrócona wersja, która dostępna będzie w pokojach dla gości. Dzięki temu, w każdej chwili w godzinach otwarcia restauracji mogli będzie można zamówić wybrane danie do pokoju. Nie będzie to typowy room service, bowiem gość wcześniej powiadomiony, sam będzie odbierał zamówioną potrawę z restauracji.

- Specjalnie z tej okazji zrobiliśmy profesjonalną sesję zdjęciową naszych dań. Wszystko po to, aby dokładnie odwzorować rzeczywisty wygląd serwowanych potraw. Wierzymy, że będzie to ułatwieniem dla gości składających zamówienia a także przełoży się na większą sprzedaż - mówi Anna Cristescu, Kierownik Marketingu Sieci Focus Hotels.

Oprócz nowej oferty dań, sieć zamierza wprowadzić  również nową kartę win a zarazem przyjąć nowatorskie podejście do sprzedaży tego trunku.

- Chcemy aby Goście nie sugerowali się ceną przy wyborze wina  bardziej tym, na co w danej chwili mają ochotę. W wyniku tego postanowiliśmy, że każda butelka będzie w tej same cenie 49 złotych. Proponujemy w ofercie kilka różnych szczepów, które nie będą się powtarzały – mówi Farid Belkhodja, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu Focus Hotels.

W karcie królować będą przystawki np. Koszyk Focus czy Chrupiące Skrzydełka, oraz sałatki i steki. Dodatkowo, goście będą mogli liczyć na wybór dodatków oraz deserów takich jak Czekoladowa Lawa czy też tarta cytrynowa.

- Zależy nam aby nasza kuchnia była szybka i smaczna ale niezbyt skomplikowana i nienaturalnie wyszukana. Wprowadzając jednakową kartę we wszystkich hotelach, chcemy budować  świadomość marki Focus i wysokich standardów jakie świadczymy, mimo pozycjonowania się  jako sieć ekonomiczna. Nowa koncepcja jest wynikiem analizy preferencji kulinarnych naszych dotychczasowych gości, którą wykonaliśmy - dodaje Farid Belkhodja.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowości - pozostałe artykuły:

OFF WHITE - "inny" hotel na krakowskim Kazimierzu 14/07/2008 12:07

PIASECZNO - Pensjonat wypoczynkowy i konferencyjny 14/07/2008 10:07