Nowa odsłona pizzy Rigga Dr. Oetkera

Dr. Oetker | 01/02/2013 11:02

Rigga Dr. Oetkera, jedna z trzech najsilniejszych polskich marek pizz mrożonych, już w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi dodatkami oraz w dwóch niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych. Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.
Nowoczesna szata graficzna opakowań ma podkreślać jeszcze lepszy wygląd i smak pizzy, która będzie bardziej chrupiąca, wzbogacona o jeszcze smaczniejsze kompozycje dodatków i przypraw.

Dwanowe smaki pizzy to: z szynką i salami oraz z szynką i pieczarkami z sosem czosnkowym.

Badania konsumenckie potwierdzają, że zmiany wpłyną korzystnie na wizerunek marki Rigga. Wyraźna kolorystyka i nowoczesne logo zwracają uwagę klientów w miejscu sprzedaży. Rigga w nowych opakowaniach i z nowymi recepturami postrzegana jest jako produkt lepszej jakości, bogatsza w dodatki. Marka kojarzy się z klasą i dobrym smakiem, a konsumenci chętniej utożsamiają się z nią.

Sprzedaż pizzy Rigga zostanie wsparta działaniami w internecie. W lutym ruszy dedykowany profil na FB, na którym będą organizowane konkursy dla fanów oraz inne atrakcje.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.